hejdå älskling..<3
_det är såhär att min äldsta älskling inte mår så värst bra och har ett sår på magen, vi har varit hos veterinären men dem säger att det inte är någon idé att göra något åt det utan att vi ska skämma bort honom den här senaste tiden innan han försvinner, jag har gråtit rätt så många gånger när jag håller i honom och småpratar med honom..
så nu vill jag bara lägga in ett inlägg till just min lilla plutt Napoleon som är ca 3 år gammal, kommer saknar dig otroligt och det kommer också stackars linus göra som kommer bli helt ensam tyvärr ;'(
älskar dig, hoppas du får det bra i himlen.. <3
(lite bilder från hans liv):
han har varit med oss ute me båten..
linus kommer sakna sin livsvän..
och napoleon kommer nog sakna sina smålekar i spånet :') .. <3
_-vila i frid-

ska din lille flytta?

#2 nej, han kommer snart att gå bort :'( (jag hade inte gjort klart inlägget) :)
varför det? :(

det står i inlägget :( men han e också rätt gammal så det e dags, plus att det märksväldigt mycket på honom genom att han har blivitsåå mycket mindre än förut, han är verkligen jätte smal, och veterinären sa att det inte va nån idé att ge han spruta utan att låta honom sova in hemma istället :')
usha vad jobbigt :( stackars liten.
Hmm, ja jag var lite för snabb att undra ;)
usch vad hemskt det borde vara :'( ge honom några extra pussar, hoppas ni får en rolig sista tid tillsammans :)
Kram till er alla tre <=== Kram ===>

#9 jaah, det e väldigt trkigt, men han har haft ett bra liv :')
-tihi jaa,:)

#10 aah, håller på med honom flera gånger om dagen och ger honom extra gott varje dag :') kram på dig också! >--kram--< (;

#12 jag gör allt för att skämma bort honom riktigt ordentligt :')
tack så mycket, tycker också han e väldigt fin :) <3
*kram från oss* <3

Usch.. det är alltid lika hemskt när man vet att de inte kommer hänga med längre :( Beklagar verkligen.. vet hur ont det gör :(
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
glöm inte fota massor..

Vet hur det känns. Det är så otroligt sorgligt. Tröstkramar till dig <3

Pussa på han från mig <3
Vet hur det känns.. :/ *tröstkram*

alla e verkligen jättegulliga som förstår :') <3
hur är det med honom?

han mår bra just nu,lite småseg bara och blir bara mindre o mindre,men jag hoppas på det bästa att vi får ha kvar han ett litet tag till :') <3
okej.. jag håller tummarna för att han mår bra ett tag till!!