Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 435 ggr
[Katteeen]
0

Välkommen Trulls! :D

Nu är jag hemma och har presenterat Trulls för de andra grabbarna, det verkar gå väldigt bra hittills :) Han är vääldigt pratglad ;P Piper hela tiden. Tyvärr kan jag inte ta bilder på honom just nu, kamerna är puts veck ^^ Men jag kan säga att han verkar vara en underbar personlighet, snäll och lugn. Men det kan såklart ändras med tiden =P I vart fall säger jag såhär: Välkommen lille Trulls! <3

Och tack till Lotte som gör så fina gerbisar :D

[Katteeen]
0

Ni kanske redan har räknat ut det, men han är JÄTTESÖÖÖT!! :) Och jätteliten, blev helt förvånad när Lotte tog upp honom ur transportburen. Han såg mkt större ut på bilderna jag fick :)

För er som inte vet så är han en liten slate ;)

Lotte
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad roligt att det ser ut att gå bra för lill-pojken tillsammans med storgrabbarna!

Här är en bild, finns ju nån till här på Forumet, men så man ser hur han ser ut. Man kan bli lite lurad som sagt av att han ser störr ut på kort, men har man varit 9 syskon..så har det varit lite slagsmål om maten.) Men det brukar de knappa in! Lycka till med honom!

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=16dc218b-f1f2-4963-9d50-8ec1f83ae7aa&Filename=t-kull slate 016.jpg)

isafisa
0

mm han är ju såå underbart söt ^.^  Tur att jag har egna sötingar hemma iallafall :P

[Katteeen]
0

#2: Ja det ser ut att funka, de har brottats lite men jag tror inte det är nåt farligt (hoppas jag). Kan förstå att det blir slagsmål om maten med så många syskon ;)

#3: Han är helt underbar, tusen gånger sötare i verkligeheten såklart ;) Yttepytteliten! :)

[Katteeen]
0

Haha, vilket litet yrväder jag har fått hem ^^ Alla tre fick springa fritt på en dubbelsäng, Rufus och Gus håller sig från kanterna, det vet jag. Men var ju lite fundersam över lillplutten ;P Självklart så var det första han gjorde att hoppa ner från sängen. Det tog runt 1 timme att få tag i honom X) Tur att han inte gnagde på kablar eller annat, det hade varit väldans synd…
Men han är jättemysig att ha och göra med :) Så underbar! =)