Tak till akavrium.
Hej! Det är så att jag nyss hämtat ett akvarium till min gebil.. Och jag undrar vad jag ska ha för tak.. Eftersom jag just nu inte vet vart jag kan få tag på nät.. Men ialla fall. Akvariumet är ganska högt.. Tror ni jag kan låte det stå utan tak/lock i några dagar? Jag litar på min gebil och hon brukar inte vilja hoppa ut. Men det dåla om jag inte ska ha lock/tak är ju att det blir väldigt mkt spån runtomkring.. Snälla hur ska jag göra?
Tacksam för svar. :)
Mvh Vinetta

#2 Jag visste att någon skulle påpekadet! :P Det är så att jag letar efter en kompis till henne. Hon dödade sin partner i höstas.. Och jag har inte riktigt hittat en kompis än.. Det är därför hon är ensam! Och jag undrar om du vet någonstans där man kan köpa nät? Och så det tredje ^^ Tack :P ( för att du sa att hon var fin )
Mvh Vinetta

#3 Jag kom på att det kanske lät lite kallt- vilket jag inte alls menade, jag har läst din presentation så jag ser att du letar :) hoppas du hittar en kompis till henne snart!
Hmm.. själv har jag plexiglas till lock med lufthål i, och sen lite "tyngder" i hörnet, för jag har "hoppare" här hemma :)
Men det borde finnas lite överallt, byggvaruhus, kanske på granngården.. jag vet inte riktigt faktiskt :S
Och hon var verkligen supersöt :) Inget att tacka för! ;)

#4 Okej, jag får väl ta en sväng till stan imorgon nu.. :P Ska prova släppa ut henne nu. Om det inte svätter allt för mkt så får hon klara sig utan tak till imorrgon :)
Mvh Vinetta
Jag köpte nät på Biltema, sedan gjorde jag en träram och snodde nätet runt det. Lätt som en plätt, och rymningssäkert.

#6 Okej, tack ^^ Får se när man åker föbi Biltema.. Det finns inte här i stan :P
Mvh Vinetta

va fint de blev! Jätte söt bild på henne :D
Fint! =) Vad är det för mått på akvariet? :) (Jag vet att du ska byta ut det sen, jag är bara nyfiken.)

# 13 Jag har inte tagit några mått än men det rymmer 70 liter :P
Mvh Vinetta
#14: Okajs, bara undrade ;) Och förresten, hoppas du hittar en bra liten kompis till din tjej! =)
fint :) plocka ut saltstenen bara (vet att även sk "mineralstenar" i den där formen innehåller salt också, tyvärr :/

# 16 Okej :P *plockar ut*
Mvh Vinetta
#17 :)