Hoppsan e mamma igen
japp jag särade ju på hoppsan (honan) och Musse (hanen) för att det blev inge me rungar efter den första kullen.
så satte jag Musse hos Ellie istället, så fick Hoppsan ha kvar en av ungarna från sin förra kull!
aa imorse så pep de i buren hos Hoppsan :D!! 5 ungar denna gång också :P dom epytte pytte små ju <3
Snart kommer de ungar hos Ellie också :)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Oj då, då kommer du ha fullt upp där hemma då.
japp :)

Grattis! Va roligt :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Grattis :)
Grattis!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Kul o grattis då! :)
ja d ee jätte kul =) lika spännande denna gång =) tackar
Ett stort grattis från mig med, speciellt grattis till den nyblivna mamman :) Hur mår de små nu?Kan man se några färger än?
#9 dom är 3 dagar gammla just nu jag har inte sätt så mkt vill inte hålla på att rota i hennes fina bo och gångar =)
"10 ok förstår det när mamma gjort så fint och ombonat åt de små:) håll oss uppdaterade! :)
#11 själv klart jag gör =)
kan lägga upåp bilder på mamman och pappan =)
#12 :D
Oj, har missat denna tråd. Grattis säger jag till både Hoppsan och dig :) Och till Musse, litegrann ;)

grattis!
tackar :D
3 st augoti
1 svart
1 ljus? kan de bli en till lilac som i förra kullen??
*kär i blekfisen* ;)
#25 då är vi två :P hehe ;)
vad tror du att de blir för färg :P??
Inte den blekaste ^^ Inge bra på att se färger så tidigt ;) Speciellt inte lilac, aldrig sett en lilac bebis (medvetet) i den åldern ;)
#27 okey ^^ de va först idag jag såg att dom hade fått lite färg :P
jag tänkte inte på de förre kullen jag hade hälle rså ajja man får väll se :) *spännande*
Jag är ingen expert precis men 1 black och 3 agouti ser jag iallafall, som du redan har sagt ;P Men den ljusa har jag ingen aning om.. Kanske blir en lilac då? :) Blir spännande att se! =)
#29 aa :) dom ser man lätt va de är men den sista är lite klurig :P *spännande*
förra kullen vart de 3 st black, 1 agouti och 1 lilac :)
får se då :)
Så gulliga, men är imponerad över att ni kan avgöra färger så tidigt :) jag ser bara små tunnhåriga gryn med knubbiga små svansar och tassar :) Men det är otroligt att se dom nu, vid en veckas ålder och veta att dom kommer vara flyttklara små lurviga vänner om bara 5 veckor till. det går fort utvecklingsmässigt
#31 jo men man ser ju färgen ^^ lite skillnad IRL också =)
jo de e då de roliga e slut =/ när dom flyttar :/