Lite glädje mitt i allt
Mitt i sorgen efter Casper så gjorde vi en upptäckt som gläder oss :)
Lina har fått sin andra kull idag. Har inte tittat nåt närmare på dem men två små rosa makaroner låg där i huset. Tyckte det pep mer än det brukar :) Hela familjen hade kurat ihop sig i huset. Så söta så.
Återkommer med bilder typ imorn :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
lycka till med kullen :)
grattis! :D

Hihi.. tack :D
Does it become a walk?
/Ida

GRATTIS :D

Vad kul =) Lycka till med de små!
Grattis Solaika! =D Vad kul, hälsa mamma Lina från mig :)

Tack ska ni ha :)
Vet ni.. det är TRE små makaroner :D Lina va visst inte klar när jag hittade dem igår ^^
Får se vad det blir för sorter av dem.. en oidentifierbar även i denna kull.. fast den är inte lika grisrosa som Oskar va. Vet inte kön eller så än.. har bara kollat av dem lite snabbt o fotat lite så ni ska få se :D
Börjar med bebis nr 1
Does it become a walk?
/Ida

#10 visst är dem :D Hade redan glömt hur små dom är som färskingar ^^
Does it become a walk?
/Ida
nej va kul :) grattis till båda er och Lina :) Dom är så underbart söta när dom är nyfödda tycker jag ;)

#12 toksmå o jätteynkliga o galet söta :)
#13 Taack :) Ja, dom är jättesöta.. fast när dom börjar pälsa på sig blir dom ännu sötare tycker jag nog :) Vi har ju lite färgfrågetecken i denna kullen oxå ^^
Does it become a walk?
/Ida
grattis, dom är jätte söta (:
Har du inga nya bilder på dem? :D

Nej.. jag har faktiskt inte det.. ska fota dem lite senare. Imorn blir de en vecka gamla. Va tiden går fort :)
Does it become a walk?
/Ida

dem ser såå små ut, precis som makaroner näsan, skulle börja gråta om jag hade en sån liten pipande sötnos i handen :D <3
undrar va det blir av dem ! :)
19 ja dom är så ofattbart små och söta

hah jag har en förmåga att bli kär i dina töser ^.^

#25 hihi.. Visst blir man kär i dem :D tyvärr blir ingen av dessa till salu heller.. Eller, tyvärr för er kanske. Vi gråter inte över det ;)
# 26 Tack :D goa är dom oxå. Vänta tills du träffar dem ;)
Ska ta o lägga upp lite bilder på första kullen så ni får se hur fina dom har blivit. Men ni får hålla er till tåls för jag är på väg till England om några timmar :D Nästa vecka blir det bilder.
Does it become a walk?
/Ida

Det låter bra det!
Jag har just kommit hem från England o när jag här varit borta har jag fått rapport om att fröna har tagit sin första tur utanför boet på egen hand. Imorn kommer jag hem (är hos mor o far nu) Då ska jag fota fröna igen så ni får se :D
Does it become a walk?
/Ida
#29 jo de har dom, det var din gubbes fel ;) han var nyfiken på dem, då smet de när han kikade i boet :P

#30 Haha, ja det är verkligen full rulle på dem nu =P Bra att gubben kollar till dem iaf =P Deh:n är jäättefin verkligen! agoutina oxå förstås ^^
Får se om jag hinner fota innan jag måste gå till jobbet. Annars får det bli imorn.
Does it become a walk?
/Ida