Syskon efterlyses!(Motalavikens musikal-kull)
Hej!
jag fick den stora äran att ge Motalavikens Dirty Dancing och Motalavikens Phantome of the operah ett hem. Dom är jättetrevliga små pigga grabbar. I princip orädda och gräver gångar i sitt akvarium och bygger bon och busar runt medan dom har 3 katter(och husse och matte) som sitter och nyfiket spanar på dom.
Lite nyfiken på hur det gått för deras syskon? Bilder?
Nosgos från de små till alla sina syskon!

Jag har Footloose "Foten" här hemma, fick han i helgen av Linda! Han är underbar, mysig, orädd och helgo bara = ) Klart han är pigg och lite springig men han är ju bara en bebis^^
Han bor ihop med mina tidigare tre tjockisar vilket funkar super, nu efter 3 dygn sover de mer och mer allihoppa tillsammans, redan efter 1 dygn fick han sova med dem dock men ibland hittar man honom ngn annanstanns i buren ännu.
Har ingen bild här men kan fixa ikväll när jag sitter vid min egen dator och har kameran framme ; )
Ja jag ska oxå fixa lite bilder på mina som är kvar här hemma =) Återkommer ikväll , sparka på mig om jag har glömt av det !
Jättegärna bilder från er båda.önskas av smågrabbarna här:)
#2 så roligt att det har fungerat så bra att introdusera footloose för de andra. Att han får sova med dom och sånt. Mysigt!Och så roligt att du kan ha 4 garbbar ihop:)
Funderar också på att utöka flocken så småningom…tänk vad många här inne som sagt "det började med två.." eller "jag skulle ju bara ha två…" hihi. Kommer nog bli en av dom… Jag skulle ju bara ha två :P
#4 eller så blir du som jag ^^ "jag ska bara ha två… fast en till får ju plats med dom… sen kan jag ju ha 2 hos pojkvännen…" Sen kom blev det så att vi ska börja föda upp så nu har vi 5 killar och 4 tjejer sammanlagt :)

#4 Ja det gick förvånadsvärt bra, trodde aldrig att det skulle vara så simpelt som det var… men jag låter det gå en tid till och håller stenkoll innan jag blir helt lugn.
Men det är så roligt och mysigt att ha dem tillsammns i en liten flock, jag är ju van vid att ha mina Guldar som ju ska gå ensamma och här har man helt plötsligt 4 goa filurer i samma bur = )
Här kommer en precis nytagen bild på goseploppen!
.jpg)

#9 nej men stackarn ^^
De vita damerna är otroligt vackra med sina röda ögon men Footloose är en riktig snygging. Med sin guldpäls och så ser det ut som att han har en vit stjärna i pannan:)
Linda, hur ser du skillnad på dina vita skönheter? :)
Mycket enkelt , Lady är mer gräddgul och Chess är kritvit , sen bor de ju i olika burar då Lady är en hona och Chess en hane ! 
Men gud Nico , han ligger helt nerbosad bland alla !!! Hahahaha !!!
Ja jag tycker de är lika vackra hela högen =)

#11 Tack! Ja han är så snygg med son vackra oranga päls = )
#14 Haha, minst sagt nermosad^^ Det ser helfestligt ut!
#13 ojdå, det hade jag missat, trodde det var två honom…hihi
Hahaha , ingen fara vännen =)

.jpg)