Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: ot-fiket
Läst 567 ggr
isafisa
0

OT: kollar alla på EM eller??

Undrar bara egentligen varför det blev så dött mitt i allt…. kollar alla på sverige-grekland eller?   Det gör jag iallafall ^^

Ha en trevlig kväll vad ni än hittar på :)

[Tassy]
0

haha, näe jag sitter här som vanligt :P em i vad om man får fråga? jag håller ingen koll alls på sånt :P

isafisa
0

#1 fotboll ;)

Glader
0

kollar lite men hör bara nu nu är jag inne på g.ifokus ;)

Otaku
0

Hehe neeh Fotboll är tråkigt! xD

Mvh Vinetta

[bimbim]
0

här hemma följer vi matchen allihopa! =D 2-0 till sverige, jippie!

isafisa
0

kan ju rapportera till alla som inte kollar att sverige kommer vinna iaf :)  står 2-0 just nu ;)  så nu får ni veta även om ni inte är intresserade :P

Nicolina
0

Näe, usch inte fotbollsmatch för min del… dock så glor resten av familjen. Fotboll är ju så otroligt nedrans trååååkigt!

[bimbim]
0

#7 tyckte jag också först, har lite tips för att bli intresserad, ta upp en sporttidning och kolla hur upplägget ser ut, brukar finnas på mittuppslaget så man lär sig vilka som möter vem, sen väljer man en söt fotbollsspelare i landslaget som man gärna tittar extra på och sen fokuserar man på vad han gör under matchen, funkar ganska bra. Och va en massa så man kan tjattra när snyggingen sitter på avbytarbänken=P

Nicolina
0

#8 Hmm… det där lät ju inte så illa det! Ska provas om någon mot förmodan lyckats tvinga mig att kolla på en hel fotbollsmatsch!

Solaika
0

Usch.. fotboll.. Blääää

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

isafisa
0

man kan även göra som jag och sitta inne på gerbiler.ifokus och snegla över axeln då och då på tv:n :)     Ganska smidigt :)

Glader
0

igår gjorde jah lika som IsaFisa :)