OT - Gonatt!
Gonatt alla glada, nu ska jag sova så det blir morgon fortare =) Natti natti.. :)
gonatt gonatt :) själv blir ja uppe ett tag till ^^

Nattinatti.. säger samma som isa.. jag blir upp ett tag till.. förmodligen för länge som vanligt =P
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Gonatt. Blir nog uppe ganska sent, min andra skoldag på läääänge imorgon. Nervös så jag blir tokig.

Nervös för skolan? :O
Does it become a walk?
/Ida
Jaa, är ju en helt ny skola för mig. Går på komvux och läser två ämnen så jag har behörighet till universitetsprogrammet jag vill gå.
Varit heltidssjukskriven ganska länge nu, så första gången jag gör något alls på ett tag.

Ahaa.. då förstår jag.. men det kommer säkert gå alldeles utmärkt :)
Does it become a walk?
/Ida
Ja, hoppas det. Mest nervös för att jag inte ska hitta till klassrummet. :\

Kom hem från jobbet för en stund sen, men lär sova snart.. GODNATT! 

#7 Se till att du är i god tid bara så löser det sig.. sova för lite brukar inte vara nån bra idé dock ;)
#8 Natti =)
Does it become a walk?
/Ida
jag säger väl också god natt nu, även om jag blir uppe ett tag till, men stänger av datorn. Nu ska jag gotta mig med en god bok :)
Sitter här nyduschad med en handduk virad runt huvudet, och har sov-ångest. Tycker om att sova men inte att kliva upp dagen därpå :/ Men det kommer väl alltid att vara så, antar jag =P Så gonatt med er alla glada gerbilälskare, nu ska jag försöka sova nån timme. :)
Jag har fått ryggskott (lyfte akvarium dåligt vid städning, blä på mig) och problemet är att jag har ställt akvarium på min säng som jag nu inte kan få ner.
Känner mig mer som en 91-åring med ålderkrämpor än som en frisk 19-åring, haha.
Men uuusch vad trött jag är!! Sova på golvet snart. 
#12 ajajaj
Hoppas golvet är mjukt :)

Hoppas du kunde krypa ner i sängen till slut Emma! Du såg allt lite ut som en krokig tant igårkväll ;-). Stackare!
Does it become a walk?
/Ida