Majgerbilen
Nu är det dags för majgerbilen:)
Som vanligt så är det en bild per deltagare som gäller. Sajtvärden & medarbetarna kommer att välja ut några som ni kan rösta på. Sista maj är det dags för röstning.
Sista dagen att skicka inlägg är 27 maj!
Man vinner såklart äran och att bilden får sitta på GIF:s startsida.
Mitt bidrag, Pappa Mus.
#1: Så fiin! =)
#2 Tack, ja, han har så fina ögon. :)

Fler bilder vill vi ha!
Jag skulle kunna bidra med en bild, men det får vänta tills jag faktiskt har ett par gerbiler =P Men räkna med att det kanske kommer ett bidrag sen! =)

#11 åh gud vilken fin bild <3

Det är ju Warrior väl? :D wiii, kallar ni honom för Yatzy nu?

Ja, han är inte mycket till en krigare ;)

hur gör ni för att lägga in bilderna så de syns direkt?
#18: Har pm:at dig :)

#14 nee han är ju inte det :D

Bump:-)

Haha, gölligt ^^

#23 Hhaha va snygg bilden på Nemi blev, helt utdragen! :D Eller är det bara på min dator?

vad söta alla är! 

Puttar:)

Men kom igen nu det finns så många fler medlemmar här med gerbiler! Man förlorar inget på att vara med^^

#36: Åh vad fin! =) Vad heter han?

#37. hmm.. alla tre gerbilbröderna ser i princip likadana ut, men jag tror att det är antingen Kitos eller Mumin ;)
#39: Okej, han var iaf jättefin. :)

en av mina fina bebbar i min a-kull

###
neva masquerade
**_Titta gärna in på min hemsida.
Välkomna :)_**
**_www.123minsida.se/scuzzies_**

#43: Fiin, vilken färg? =)
#44: Det såg mysigt ut ^^

45# Det syns inte så bra, men han är argente patched :)
#46 han såg väldigt ljus ut för att vara en argente?

Ja det tror jag inte mycket på. Argente bleks inte av sin vitteckning heller för det är ju inte ee eller nått..
#49 vilken fin bild!
Massor med schyssta bilder denna månaden. :) Blir svårt att välja!

Aa eller hur, jättesvårt!

#48 Jaha, för jag har alltid trott att han är en argente… Men det kanske är fel?
#52 det ser ut som en Red Eyed Honey
men söt är den!

Jupps en REH. Det är en av mina favoritfärger, har två stycken själv:)

#55: Men GUD vad sööt!! =))
#55 nej men ojoj ^^ Om ändå mina fattade att man inte måste sitta i ett hörn och äta ;P

#56 hihi, något slår till i huvudet på honom när han ser ett russin. Påminner om den där ekkorsliknande saken i Ice Age för er som sett den X-D. Men han är helt underbar och ääälskar att sova innanför mattes tröja =).
#58: Den ekorrbesläktade lilla stackarn är så söt, tycker riktigt synd om honom när han aldrig får sitt ekollon ^^

#59 haha jag med :-p. Som tur är så har min lille pojk en väldigt bedjande blick så för honom är det inte riktigt lika svårt att få tag i russinen :-p.
#57 ja hans pappa förstår sig då inte heller på hur mysigt det kan vara att sitta o bli klappad samtidigt som man äter. Han tror bara att man försöker sno maten. :-p

#61 vilka öron! 

#65 åh vad han har vuxit :D

Haha, får man byta ännu en gång, eller är jag alldeles för krånglig då? (a) ^^,
Det är egentligen samma bild, men jag har bara photoshoppat pyyyyyttelite. Får man det?
Om det inte är okej med en photoshoppad bild så gäller fortfarande den senaste bilden.
Annars slänger jag in den bilden jag helst vill delta i tävlingen med (och nu är jag supersäker!):

kan någon hjälpa mig att lägga ut bilden i inlägget? Bilden i inlägg #55 ? =). Tack på förhand!

*puttar* :) Är det nån som har nått bidrag till? ^^
vill byta #32 till denna bild
en unge ur hoppsans kull

www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
#71: Sååå söt!! =)
vad ni bytar :/

lätt jag röstar på joey jue =P