Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 2847 ggr
Zaphix
0

Duktig mus.

http://uk.youtube.com/watch?v=txq_BogA1NM&feature=related

Visserligen är det en mus, men också gerbiler kan!

Kanske lite inspiration till er som har ambitioner att lära era gerbiler agility. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[Katteeen]
0

Haha, shit vad duktig h*n är! =) Kul att se. :)

[Tassy]
0

http://www.youtube.com/ watch?v=NwNJi6SUOeE

Flört

[Katteeen]
0

#2: Imponerande! =) Riktigt duktigt tycker jag, kanske liiite irriterande att det visades en gång till i slow motion hela tiden. Men gerbilen var skitduktig! :)

Nu får ju jag lust att börja med gerbil-agility lite senare :P Det ser så kul ut! Man kanske ska köpa en massa lego och bygga hinder av? :)

RoSa-RoSeN
0

Coooooooooooooolt!!!!!!!!!

Nettan_L
0

#2 Gud vilken duktig gerbil =) Imponerad!!

isafisa
0

gud ser så kul ut :D Ska prova med lappis här hemma :P

[Matilda92]
0

Åh, vad duktiga dom är! Blev så imponerad att jag gick iväg direkt och försökte träna några av mina, bara en som fattade xD

[Katteeen]
0

En sak bara, vart får man tag på alla de där hindren? De ser ju ut att vara riktiga anpassade för små djur liksom…

[Tassy]
0

#9 kolla på närmsta leksaksaffär, tror det är leksakshinder för hästar

[Katteeen]
0

#10: Aha! Smart! Ska gå och kolla imorgon om jag hinner. =) Men nu ska jag sova, natti natti! =)

L8sson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

http://www.youtube.com/watch?v=0qL8vrlX9dI 

mina gerbiler kanske inte är lika duktiga men dom kan =) hehe ska träna en unge som jag ska spara att hoppa =)

vekan
0

Mina gerbiler kan också. De är inte så bra, har inte tränat så mycket, men jag har byggt en liten hinderbana, som gerbilerna verkar gilla. I alla fall om de blir belönade med mandel!:-)

L8sson
0

#13 jag håller på att träna en unge nu ur denna kull jag har och hon fattar att man ska hoppa de e skit kuul =)

har gjort hinder av glasspinnar XD

Zaphix
0

Mina skulle nog bara stanna och äta på glasspinnarna.. Matvrak är dom, tror att allt är mat och tar det som är närmast och smakar på. :)

Men skulle gärna träna någon av mina i agility. Ska nog testa det. Klickerträning borde väl fungera på gerbiler?

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[Matilda92]
0

#14 Vad kul :D Har en hona på 6 månader som är duktig, och en liten hane på 2 mån som också förstår och 2 knubbis hanar som börjar fatta :D Det är så kul xD Hittade några hinder här hemma och så har jag gjort några av kartong mm =)

L8sson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#16 hehe jag tänkte att jag ska köpa leksaks häst typ så får man med små häst hinder XD så får min lillasyster hästen och jag hindrena XD haha ne men jag vet ej jag har gjort i lego förr mej jag vill ju ha riktiga hinder nu =) så jag gjorde av glasspinnar =)

[Katteeen]
0

#17: Gud vilka fina! =) Bra gjort!!

Var och kollade på ett flertal affärer efter sånadär små hästhinder, men kunde inte hitta nånstans o.O Har Albins Leksaker kvar, ska kika där så fort det passar :)

L8sson
0

#18 hehe nä kan föstå att de är svårt att få tag i :P vill också de men man får fortsätta leta XD orkar inte göra mer hinder nu XD