Enola som tjockis!

Oj vilken heffaklump:-) Min Dixie Yoda såg inte ens ut så dagen innan hon födde hehe.
Himmel och pannkaka :O
Hoppas allt går väl och att det dimper ner massor av friska makaroner :)

Hehe, sicken "tjock" sötis!

vilken tjockis!!
Så söt, en lite boll. :)

hahah va söt hon är som tjock :D hoppas allt går bra med henne!
Dag 15 och nu väger vi 125 gram!! Vart skall detta sluta?!?!
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!

#8 Oj! Det lär vara en massa bebbar där i magen, eller en massa vatten! Hoppas på det förstnämnda = )
Hon är otroligt söt också!
Oj vad spännande :D

Spänningen stiger^^ Fast det känns inte som att antalet ungar har alltför mycket att göra med vikten de lägger på sig. Min hona gick upp 30 gram pga 4 ungar, så det beror lite på hur stora de är också=)
haha, tänk om en ynka unge tittar ut i en jättepöl med fostervatten
vad snopet det skulle vara, nej många ungar hoppas vi på! 
Dag 17 och idag väger Enola 129gram! :)
Hihi är så skoj o följa viktutvecklingen. Ska ta nya kort på henne idag hade jag tänkt :)
- Ida

Aww vilken söt tjockis :) Lycka till med bebbarna! :)

Big mama^^ Hon är verkligen stor!

Gud så söt lite tjockis =)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Dag 19 och 131 gram! Hmm 6 dagar kvar. Vart kommer vikten stanna tro??
- Ida
hehe, så söt och tjock hon är. :)

vikken liten (stor! ^^) sötnos ;)

hahah ne herregud! jäklaar de e inte lite viktökning x) men hon e sjukt gullig! hoppas allt går bra :D
Enola tackar så mkt för alla kommentarer att hon är så söt :)
#23 Ja en viktökning på 20 gram hittils. Matte får nog banta henne när ungarna är leveransklara
- Ida

Haha vilken tjockis! Galadriel gick upp runt 30-35 gram på sina kullar, men då låg hon bara på ca 80 gram innan så hon var aldrig såååå stor som Enola tror jag =)

Hon är verkligen vacker! Blir superspännande att se hur månag ungar det blir = )
Dag 23 - 137 gram!!
Kommer inga nya kort nu vill ej stressa henne mer än nödvändigt innan ungarna kommer men hon är en koloss! :P
Håller på o boar för fullt just nu gör hon. Städade åt henne igår o så fick hon massa papper till att boa med :)
- Ida