Färgfråga..
Jag är ju s dålig på färger.. Har två olika färger på mina små monster, det vet jag i alla fall. Men inte vilka.. En av färgerna är jag till 90% säker på iaf, PEW. Men den andra..
Lägger in en bild på Laban och Jerry och hoppas på hjälp.
Och här är en bild på Simon, visst är dom PEW?
Vita med röda ögon.
Har laban och jerry vit mage? isåfall är de red eyed honey, OM inte de har grå underpäls, då är de argente :)
Har dom helfärgad mage så är de saffron, men jag tycker mig se lite vitt kika fram..
Jag tycker de ser ut som honeysar :)
Simon ser ut som REW, Ruby Eyed White
jag tycker de isf ser ut som argente, är inge proffs dock, men har en DEH hemma och man ser hans vita partier tydligare så de ska gå vitt från mgen upp till öronen. Men kan ha fel :P
De har vitt under magen tror jag.. Det är inte väldefinerat vitt, alltså ingen riktig kant. Utan de beiga övergår och blir ljusare och ljusare. Är väldigt ljust under magen, men inte lika vitt som Simon är.
De har dock inte grå underpäls.
då är de honeysar som jag trodde ;)
Okay. Tack för hjälpen. :)
Fast jo, de har inte kolsvarta ögon, utan de skiftar i rött.. Är de fortfarande honey då?

Nej de ser inte ut som honeysar alls tycker jag. Jag är 90 på att de är argente eller argente cream:) Att se underfärg är inte alltid lätt. Färgen borde ha varit klarare om det vore REH, o dessutom tycker jag maglinjen verkar lite låg. Ögonen på REH:s brukar dessutom vara lite rödare. Här är en bild på en REH
Det ser ut som Argente eller Argente cream om de har vit mage, om de inte har det, är det nog saffron, deras magar kan vara ngt ljusare än färgen på ovansidan;)
Då gissar jag på saffron. Kollade upp en massa bilder, kände igen dom därifrån.

Okej. Tyckte det stod uppe i tråden att de var vitmagade^^
Jo saffron kan de vara, argente/cream ser de inte ut som tycker jag 
jag velade mellan saffron och REH.
Med honey menade jag red eyed honey 

Jag vet inte vad det är. Men jag har två otecknade REH och de är inte REH:)
#10 Alltså.. De har ljusa magar.. Svårdefinerat vad som är en vit mage. :)
Tittat på djur med vita magar, då är det mer en skarp linje där det avdelas, är det inte på mina pojkar. Utan det övergår sakta till ljusare, typ.
http://www.hamsterforeningen.se/gerbil/bilder/saffron.jpg
Det är en saffron
ganska likt tycker jag, dock lättare att se i verkligheten