kanske man ska ge upp snart.
Idag ville "paret" inte alls vara kompisar..han var väldigt på stridshumör mot henne..tycker aldrig hon vänder sidan mot och ska börja bråka. bara han. Idag trodde jag som för 5 dagar sen hon va brunstig..men tydligen inte.
Igår var han då snällare och försökte få till det, och till slut blev han väl otålig å blev sur. hon brydde sig inte ett dugg..tur jag hinner emellan innan han hoppar på och börjar slåss.
Det är ju lite svårt se när eller om hon brunstar eller har brunstat nu under de här 8 dagarna i delad bur. tidigare var han inte lika argsint mot henne, men just ikväll.
Funderar på hur hon skulle betè sig när hon blir brunstig om det visar sig jättetydligt när hon känner av lukten av honom, hon har kanske inte alls gjort det hitils. Skulle känna mig jättedum om det imorgon visar sig tydligt på henne.
Det kanske bara är jag som är otålig och inte vill ge dom tid.

Va jobbigt:/ Men vissa brunstar inte särskilt ofta heller. Å dessutom, om du ger upp kommer hon säkert att brunsta imorrn eller nått:P
Att inte ha brunstat på 8 dagar är nog inte särskilt ovanligt heller. När man får bebisar så var allt värt det

ja, det är väl så. =)