Bild direkt i inlägget
#Om man vill lägga sin bild direkt i inlägget, så laddar man först upp den precis som vanligt och skriver texten man vill ha. Sen trycker man på publicera inlägg.
#Då trycker du i hörnet där bilden finns, och när bilden kommer upp så kopierar du den.
#Sen går man in på hantera inlägg där man klistrar in bilden. Trycker man på bilden då får man upp små punkter så man kan redigera storleken.
Ni kan prova i den här tråden=)

Hmm.. Fungerar inte för mig.. För er som det fungerar för, vad har ni för webläsare?

Det finns även en steg för steg artikel om hur man gör med hjälp av bilder. Klicka här!
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
#3 - om du har Mozilla Firefox så går det inte..
Aha. Okay. Förstod nästan det.
japp jag kör med firefix så de funkar inte :( får öppna i IE om ja ska lägga bilder sådär. Så nu vet ni varför jag inte har mina bilder i inlägget ^^
Jag ska börja med att ha IE varje gång jag är inne på GiF så jag slipper byta när jag ska lägga in bilder ^^)
Jopps, det går i firefox, jag gjorde det. Men ni kan inte högerklicka på bilden och gå den vägen, utan ni markerar bilden med snabbkommando (Ctrl + A på pc och äpple + A på mac) sen klistrar ni in med Ctrl + V eller äpple + V 
Testar.

Testar det Tassy sa.

Edit; det gick! TACK TASSY :D
#11 Varsågod 
okej tassy :) varför crtl A??
det är snabbkommandot för "markera allt", dvs det är så du markerar bilden. 

#14 ja okej :) har aldrig provat de kommandot :)

Funkar inte med Mozilla men med Internet explorer går det bra! Inte undra på att det inte har gått för mig när jag provat 

Du gör framsteg=) Men om du efter att ha klistat in bilden i inlägget vänsterklickar på den kommer små vita punkter upp. Om du drar i dem kan du redigera storleken också.

#19 Okej 
Nästa gång så… 

Jomenvisst=)

Det funkade=)
Det fungerade! ;)