Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 637 ggr
emmsaaan
0

1 år redan!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina gerbiltöser fyllde 1 år den 9onde April. Glömde att gratulera dom så jag gjorde det idag.

_(är dock inte säkert att dom fyller precis idag (de är från djuraffär och jag fick inte någon information alls). Så den 9/4 får bli "deras" dag.)

_Ja. Stora och fina har dom blivit :)
mycket mer än när jag fick hem dom. Tara (DEH) var så liten så jag trodde att hon skulle dö vilken sekund som helst.
Hon var ungefär häften så stor som Ella (black) och jätterädd. Men nu är det ombytta roller. Tara har växt om Ella.

Här är en suddig bild på dom. Den enda på dom tillsammans tyvärr ^^ Dom är i deras rastbur och leker.

emmsaaan
0

Ella.

emmsaaan
0

Tara.

Denna kommentar har tagits bort.
Nicolina
0

Grattis!!! = )

Denna kommentar har tagits bort.
emmsaaan
0

Dom tackar =)

Såhär små var dom när jag fick dom. Tror definitivt att dom var för små…

Strumpa
0

söta dom är! :) svårt att se, men de ser inte ut att vara mer än 1 månad gamla kanske? iaf så grattis till dem! Skrattande

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

isafisa
0

mm hälsa grattis! Fick mina förra gerbiler för tidigt från djuraffären, så det är inte omöjligt.

Men grattis till dom igen :D

tjiggit
0

Grattis till tjejerna!

tjoffsa
0

tycker de nästan såg ännu yngre ut. 3 eller nå sånt.

Eazyy
0

Grattis i efterskott ;)
Vad roligt!

emmsaaan
0

Dom tackar så mycket =) Jag har varit jätteförvirrad den här månaden, alla mina djur förutom en kanin fyller i april och jag kommer alltid på det dagen efter. Jag firar fortfarande mina döda gerbiler.

Dom var lika små som min tumme :/ 4 veckor var dom förresten! Hittade ett gammalt blogginlägg. Hur gamla ska gerbiler vara?

Strumpa
0

#12 de bör vara 6 veckor, iaf vad jag har fått lära mig. Mina 2 yngre var lite drygt 6 veckor när jag hämtade dem har jag för mig. Det kanske inte låter som en sån stor skillnad iofs, och exakt vad som sker mellan 4-6 veckor får nån insatt svara på :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Wiizy
0

jätte söta iaf. :D