Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettminneslunden
Läst 725 ggr
Iseree
0

Vila i frid, Tippex <33

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att jag för bara några minuter sen var lika glad som vanligt verkar helt ofattbart. Jag hittade alldeles nyss min bebis död i buren </3:'(
Vet inte vad jag ska ta mig till, han var så liten, tänk om han var sjuk? Isåfall var det ju mitt fel att jag inte märkte det, usch vilka skuldkänslor jag får…

Jag sitter och gråter så jag skakar, vet inte vad jag ska ta mig till. Ska begrava honom i morgon bitti <3
Men vad ska jag göra med Stig-Helmer nu? Ska jag försöka skaffa en kompis till honom så fort som möjligt? Han verkar jätteledsen och det verkar som om han saknar sin bror.

Ville bara skriva av mig lite, och än en gång, vila i frid Tippex saknar dig jättemycket<3

[ravvie]
0

Usch va jobbigt. Jag lider med dig. :(

Iseree
0

#1 - Jo, han var ju så liten också, bara 9 månader :(

sasha-
0

:S jobbigt..

jo, han blir nog gladare av en liten bebisvän. Ca 6 veckor bör bebin vara så du kan sätta ihop dem. Dela buren i två med galler eller så först, så de får vänja sig vid varann några dagar innan de sätts ihop

Abico
0

Vila i frid Tippex :'(

Hanna 

Guggeflickan
0

Usch vad tråkigt Gråter

R.I.P. Tippex

"Efter regn kommer solsken"

http://mittsvenskaridtravare.zoomin.se/

isafisa
0

usch usch… sånt där som bara inte får hända Gråter Förstår att det är jobbigt, skulle inte klara av det om någon av mina killar gick bort :(

Men hoppas stig helmer får en liten kompis så snart som möjligt! 

*Bamsekraaam*