Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 403 ggr
tjoffsa
0

OT: Förklaringar till bensindränkt katt

Jag har tidigare under veckan hört av min mor att hennes katt kom hem onsdags eftermiddag var helt indränkt i bensin på HELA katten…jag kan ställa mig den frågan..Hur kan man?

Jag funderar ibland om det kanske bara var en olyckshändelse…men har svårt hitta förklaringar till det.

Kanske en otroligt dum fråga jag ställer…men kan ni komma på en förklaring till att något sådant kan hända, utan att nån har varit så hänsynslös att ha gjort det medvetet?

Katten vet jag iallafall skulle aldrig kunnat öppna en bensindunk själv och hoppat i och badat..skämt å sido..men jag är sååååå hemskt arg, ledsen…det kunde ha gått mycket illa.

tjoffsa
0

Vet att det ska passa in på OT..men jag hitta det inte

[Tassy]
0

Men ush! En del människor är ju bara för knäppa! Vet diverse hemskheter som katter råkat ut för, allt ifrån att få pälsen bortbränd till att få marchaller över sig så man fått raka bort sterarinpälsklumpar.. Ush och fy…

tjoffsa
0

Katter är tyvär mkt utsatta..har hört en del historier..varför gör människor så mot djur dom inte tycker om..Jag gillar inte ..kan inte komma på nått djur jag inte gillar faktist…men det finns ingen anledning till att göra nå sånt här.

Jag har polisanmält skrivit insändare och ringt lokala tidningen för den här nyheten som publiserades idag.

http://www.pitea-tidningen.se/artikel.aspx?artid=98836&cat=1&pageIndex=0&arkiv=False

Jag hoppas innerligt att det bara var en otur olyckshändelse..vill aldrig mer att det ska hända…

därför vill jag gärna kunna hoppas på att det bara va en olycka. och om det finns andra förklaringar.

[Tassy]
0

Vad bra att du tog tag i det! Inte alla som vågar det :/

Hoppas du får en förklaring på vad som hänt med den stackars katten.

Eazyy
0

Usch hatar verkligen sånna människor! :/

La till OT i rubriken ;) /Medarbetare

tjoffsa
0

aha ska stå i rubriken =) då vet jag det!

Eazyy
0

#6: ;)

Katter3
0

Hur kan man bara göra så? >:@ Blir så fruktansvärt arg när jag hör om sådana här saker!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

tjoffsa
0

jo..nu har jag då kunnat göra allt jag kunnat..Ni pite-bor som läser detta..kolla i PT insändare idag..Den kom med som jag skrivit. =)