Pissruska
Som rubriken antyder har jag en väldigt glad skvättnisse här hemma. Han kissar på alla han kommer åt. varje gång man sätter ner handen kommer han skuttandes och hoppar upp i handen och kissar. Varje gång. Gång på gång. Han kissar även ner sin burkamrat stup i ett, stackarn, han var nästan vit en gång.. :P
varför gör han såhär? Någon form av doftmarkerande? Detta har pågått länge nu (månader). Det är ganska irriterande för både matte/husse och burkompis :/ *han kissar bara på händer/armar*
Mvh Tassy
Ang kissandet på händer och armar gäller det förstås bara människor :P
Jag vet faktiskt inte vad det kan vara. Men jag önskar dig lycka till. Hoppas kan bli av med sitt proplem för det måste vara jobbigt när den kissar på en hela tiden.
kanske revir ? :P
hoppas d eblir bättre =/ han kanske har inkontinens?
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
född 10e november 07 och redan inkontinent :D stackars liten :P nje men jag vette sjutton vad han pysslar med den lille sötmuppen :P
hehe XD man vet aldrig :P
nä det är ju sant :P *fniss*
mjo men hoppas de blir bättre

När gerbiler kissar på andra är det med största sannolikhet en dominansgrej. Vet dock inte vad man kan göra åt det:/
det har blivit bättre nu med kissandet. Mig kissar han inte alls på (iaf för tillfället) burkompisen har bara 1 fläck sen senaste tvätten. Däremot har han börjat låta som en helikopter när man tar upp honom, det kommer i omgångar. Tämligen förvirrande läte, är det de ni brukar kalla för att gnissla tänder? *låter inte som tandgnissling i mina öron?*
Min ena hona kissade ner hela sin burkompis då hon hade paras. Hennes kompis som är en BEW ser ut som en DEH PV nu xP
#10 Hehe, då kan du föreställa dig hur min Ivory såg ut :P
Nu har han återupptagit kissandet igen >.<
#11 oj då, hoppas han lär sig hålla igen ;) vet bara att vissa hundar gör så, men med gerbiler är ju lite svårare att förklara