Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 559 ggr
Luna1988
0

Drömmar om gerbiler som förökar sig

Ush, har flera ggr nu drömt jätte lustiga drömmar om mina gerbiler. Den första drömmen var så att gerbilerna förökade sig HELA TIDEN. Så vi blev tvungna att släppa ut några ungar för att dö, för att det blev så många (skulle aldrig kunna ens tänka mig föra så i verkligheten, men drömmen var så). Mådde jätte dåligt när ja vakna.
Igår drömde jag likaså att mina gerbiler förökade sig galet och att de åt upp de små mössen.. guu.
Inatt drömde jag IGEN att det dök upp massa gerbiler, samt andra djur överallt i lägenheten.. Både vanliga möss, gerbiler, små hundar å så vidare.. Och ja fick liksom leta efter Luna och Dragina bland alla!!
Sköt och vakna sen å se Luna och Dragina ligga och sova lugnt..
Varför drömmer ja sådana här drömmar?
Glör någon mer det?

Nettan_L
0

Jag drömmer också ganska ofta konstiga drömmar om mina gerbiler, vet ej varför. Går i perioder och då flera dagar i rad,haha! Kanske för vi bryr oss så mkt om dem?

Emmell
0

Inte om gerbilerna, men jag drömmer då och då om en hamster jag hade för flera år sen…

Drömmarna går alltid ungefär likadant, små variationer bara -- poängen är alltid att i drömmen så upptäcker jag att Schack fortfarande lever!! Jag kan komma in i ett rum eller förråd, så står hans duna där.
Och jag får SÅ dåligt samvete, för jag tänker att "shit, han har ju inte fått mat eller vatten, eller städad bur, på mer än tre år!!!!" :/

Drömmar är knepiga.