OT: Musiksmak
Är lite nyfiken på vad ni här inne har för musik smak. Gillar ni någon speciell genre eller någon artist/band speciellt mycket? Kanske en låt ni älskar extra mycket? Radda upp bara ;)

Själv gillar jag allt förutom Opera, Dansband och Klassiskt ;) Älskar lite äldre rock.
Favoriter just nu är Metallica, Mötley Crüe och andra småplock. Favorit låt är Aerosmith med I don't want to miss a thing( killens å min låt ^.^)

- In flames (GBGmetal)
- Ensiferum (finsk underbar vikingametal)
- Rammstein (industrial metal)
- Oomph (se ovan)
- Pain (svensk metal)
- Nightwish (Symphonic metal)
- System of a down (va klassas dem som egent??)
- Helena Josefsson (klassas som? Myspop kanske haha)
- Vintersorg (svensk metal)
Sen så är jag just nu helt såld på soundtracket till Kill Bill
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Hmm..favoritlåt är svårt, finns många. Men mina favoritgenrer är lättare att lista: Hårdrock/Metal/punk. :) Allt från klassisk hådrock till grindcore. Ett par favoriter är Motörhead, Black Sabbath, Otep, Entombed och Rob Zombie :D Också ganska förtjust i Arch Enemy och Nasum. Men det finns ju många, många fler..
Linkin Park, Disturbed, Iron Maiden, Tribal Ink, Metallica, Fort minor, Hammerfall, Motely Crue, Nirvana, Eminem mm
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Musik gener: Punk,Metal,Goth
Favorit band:OBJUDENGÄST, SISTERS OF MERCY, KSMB, ASTA KASK, CRADLE OF FILTH, HAMMERFALL, IMPERIAL AGE, ARCH ENEMY, FLUGSVAMP, BEHEMOTH, TROGSTA TRÄSK, TOTALT JÄVLA MÖRKER och IRON SAVIOR
Favorit låtar: Pelle i skogen - Trogsta Träsk Blood Bound - HammerFall

Musikgener: Punk, punkrock, rock
Favoritband: Plumb, Tokio Hotel, An café, Escape the fate, My chemical Romance
Favoritlåtar: Cut, Spring nicht, Escapism, Not good enough, Teenagers
The Kooks, Regina Spektor, Jamie T och Switchfoot är det jag mest lyssnar på. :)
Jag gillar ballader och R&B mest ;)
Och jag gillar de flesta artister/grupper xD