Nya familjemedlemar :-D
Idag har jag varit o hämtat två underbara små pojkar hos EmmaJo.
De har fått namnen Linus och Jesper. Linus roar sig just nu med att försöka ta sig ut ur deras tillfälliga bur. Jesper har nog gömt sig under sandburken och sover :-D
Jesper är den svarta och Linus är agoutin. Den omtalade sandburken är den i bakgrunden. Det var plant när jag satte dit den.. nu har de sitt gömställe där under :-)
Dom är så härliga att titta på.. o kommer genast fram o undrar vad man vill när man tar av locket. Sötnosar!
(Om ett par veckor kommer det två gerbiler till hem till mig. Jag är så glaaad!)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Hur funkar det å ha en samlarlåda? Mina killar ska bo i en sån över sommaren pga flytt, så ja undrar hur det funkar (som tillfällig bur ^^)

Det verkar fungera bra.. Nu har dom ju just flyttat in i den o ska flytta ur den när jag kommer hem (Är hos mamma o pappa). Men många verkar ju använda dem o jag tycker det verkar fungera bra. :-)
Does it become a walk?
/Ida
Jätte söta! :)

Va kul=) vad är deras riktiga namn då?

Agoutin heter Orion's Quickstep och den svarta heter Orion's Saltarello.
Bara jag som är lite knäpp o gillar att ha människonamn på djuren. Bara hundarna heter ju Tobias, Isac o Pontus :-D
Does it become a walk?
/Ida

Okej^^

Väldigt fina är dom ^.^ fina täckningar på båda tkr jag :) Hehe ja dom brular sova gott om dom varit igång länge ^^

Visst är dem :-) Riktiga gullungar :-)
Dom håller fortfarande på o gräver.. Dom har gångar så dom kan gå från ett hörn till ett annat utan att komma upp ovanför nu. Tokar :-)
Does it become a walk?
/Ida

Haha ja ibland är dom lite tokiga ^^ Men de e väl mycket därför dom är så charmiga ;) Sen är mina lagom roliga, dom sover mest på dan å sen vaknar alla tre vid 22 tiden när jag ska lägga mej ^^

Hahaha.. va gulligt av dem.. Än så länge har de varit vakna mycket dagtid.. men det kan ju bero på att dem just har flyttat.. Sen måste dom ha varit vakna inatt.. för det såg då inte alls ut som när jag somnade, när jag vaknade ;-) Har dom bredvid sängen här.. men kan sova iaf.. väsnas dina väldigt på kvällen då?
Does it become a walk?
/Ida

hehe ja de gör dom, men jag har väl vant mej för efter en stund somnar jag i vilket fall som helst ^.^ Mina står oxå precis vid sängen ;)
Under dagen är dom liksom vakna i skift men på kvällen vaknar alla tre så då låter de lite extra ^^

Haha.. sicka busar. Nu imorn när vi kommer hem så ska dem få flytta till akvariet som står i vardagsrummet.. dem kommer säkert o gräva hej vilt hela dagen så allt blir som dom vill ha det. Men då kan jag sova ostört iaf :-)
Does it become a walk?
/Ida

#15 Tack så mycket.. Visst är dem =)
Does it become a walk?
/Ida
Garttis vad kul!:D och så söta dem var:D
Vilka blir de två nästa gerbilerna då?:)

Tack tack =)
De andra två är två små agoutipojkar från Chimney. Dem kommer strax efter påsk :-)
Does it become a walk?
/Ida
Vad söta :-)

Tack :-)
Dem är mina små hjärtegryn :-D
Does it become a walk?
/Ida