Buren

Akta så inte han gnager sig ut :O :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Tim gnager inte så mycket, som tur är. Plus att det är en behandlad bokhylla :)

Jo, men någon dag så har han kanske tråkigt ;) & av min "erfarenhet" så gnager gerbiler mycket ( har haft 5 st & min kusin har 8st )
20 årig djurgalen moder*

haha, okej :) förhoppningsvis så tycker han om buren och gnager inte så mycket :))

ja:P , ni får hoppas det :D, rättså svårt att fånga in en sådan rackare :D , men det blir säkert bra.
20 årig djurgalen moder*
även om han tycker om den så kommer han att gnaga :P och du får allt vara framme med dammsugaren ganska mycket eftersom spånet kommer flyga åt alla gåll ^^ Lycka till med buren :)

tack så mycket :D
Jag vet att dt sprutar och så, därför kommer kanter att byggas på. Men jag har inte kommit så långt. I morgon ska jag bygga mer och då kommer troligen mer kort så ni får se lite mer av det. Tack för tips och comments :*

Funderade litte & du kanske ska sätta ett tunt lager typ järn :P ? är så dålig och vet inte om det är järn jag tänker på :P , men på vår träslöjd har de plåt bitar, ja plåt är det nog som inte alls är tjocka.
20 årig djurgalen moder*

haha, kanske alluminium *rättar* :3 Men den här bokyllar är väl behandlad, så det är nog svårt, förhoppningsvis :D

ja, kanske det :P . Men du kan ju även ha det utanpå. Då blir den ju snyggt silvrig ?
20 årig djurgalen moder*

yeah, silver :D Men jag tror jag börjar med dt här, så får vi se vad som händer längre fram.

det ska nog gå bra tror jag ^.^ Kule med lite hyllplan att springa emellan! Jätte snygg är den

haha, tack, . Ja, det ska nog bli bra. :]
Tänk på att gerbiler vill gräva massor. Vet ej hur djup bottenvåningen är för dig. Men ser inte så djup ut så att de har grävmöjlighet.
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!

Annars så kan du ju sätta en högre kant på det nedre planet så kan dom gräva mer ^.^

#14 & #15
Vi ska sätta fast en plexiglasskiva längst ner, så att vi kan ha massa sågspån där så dom kan gräva sej ner långt :)

#16 låter ju strålande det där ;D Blir ju kul å titta på oxå ;)

längtar efter fler bilder ^.^ spännande pojekt

haha, ja det ska bli himlans skoj och se hur det blir. Just nu är dt bara problemet med dom 2 nya..

Vad är problemet med dem?

Läs mitt nya inlägg, . "hjälp, nödsituation" typ X)

finns en tråd om det :/ tråkig situation

ja..