Bojkotta pälshandeln!
Hej alla! Kopierade detta inlägg från kks hemsida.
Peak Performance, In Wear och ett gäng företag till som ägs av IC Companys kommer börja sälja päls igen nu till vintern..Du kanske har sett filmerna från China där djur flås levande?företag som dessa är de som ligger bakom att detta sker!
Ta krafttag, eller maila åtminstånde det färdigskrivna protest brevet på siten, det är så enkelt! Och om du ej känner till industrin ta dig tid att läsa lite, titta lite på film och bilderna så att du vet hur den vansinniga verkligheten ser ut!
Sprid ordet och få ett slut på detta!
Telefonnummer till Peak Performance: 08-506 555 00
Ska ringa dit på direkten.
Jag ber även andra att ringa dit och protestera! Be om att få prata med VD:n eller Karin Sturesson.
Ett filmklipp som beskriver hur djuren behandlas. De får lida något fruktansvärt som ni ser i filmen. De blir slagna, misshandlade och sedan levande flådda. Är det rätt? Protestera! http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms

Gud kunde inte titta på de där, e ju bara för hemskt! mailade på en gång. Kanske ringer oxå
jag började grina när jag såg att dom flådde tvättbjörnen eller vad det var LEVANDE! :'(
och alla burar! hur kan dom vara så HÄMSKA!?

mm hemsk när dom flår dom levande, helt sjukt
Helt sjukt.. att sånt här sker på 2000 talet i vår morderna tid.. finns inga ord för det.
Gud vad hemskt! Förstår inte att man kan göra något sådant! Helt obegripligt:( Grät när jag såg filmen :'( och bilden med den flådda tvättbjörnen(?) som blinkar och rör sig kommer upp i mitt huvud hela tiden, så hemskt!! Finns inga ord..
WTF det kan inte va sant. asså jag blir rasande när jag ser sånt. vill fan bryta nacken av dom som gör sånt
Jag kommer aldrig förstå hur en del människor kan anse att de har rätt att plåga djur bara för, ja för vaddå? För att forska eller få päls eller mat eller vad det än är. Djurplågeri är aldrig acceptabelt tycker jag. Jag har skickat protest!

Det var det värsta jag har sett!! :(