Lappis och Bow, nya lulebor

Gud vad fina! <3
Fina gerbiler! Söt Lappis var.

Här kan ni se fler bilder på dom http://www.freewebs.com/issaa-gerbiler/photos.htm

Jo dom är syskon så att säga :) Jo dom var väldigt lika! lappis och Bow är sjju veckor gamla nu ^.^ Härlig ålder

Vilka finisar!!
Snaaart kommer mina oxå *glad*
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Söta de var!

naw va söta! vilken färg e bow? han va skit fin! :)

Bow är en burmese pied variegated :) jätte fin färg

hur går det med dom nu då Vikke, när jag har åkt? Funkar allting bra? Jag menar, Lappis var ju ganska vild sist ;P
#15 Ja de har varit väldigt lugna nästan hela dagen med undantag när jag tog upp dom i sängen, blev alldeles vilda :) och som jag skrev tidigare så försökte lappis hoppa ut typ 3 gånger pga. hyllplanet jag byggde åt dom :P
Bow vågar lite mer nu i alla fall, var fram och luktade i min hand och klev upp med tre tassar :)

#16 hihi ja tre tassar e populärt, men han kommer med tiden antar jag, bara han får ta sin egen tid så. Bus Lappis då, han e ju totalt kär i den där sängen :D
#17 Jo Bow kommer nog komma självmant upp i handen så småningom :) Jadu lappis är helt tokig i sängen när han får springa som han vill :)
#7 och #8 ja de är halvsyskon kan man säga, ur olika kullar dock :o) Nicolinas Escada är ur Doft-kullen och Laphroaig och Bowmore ur Whisky-kullen :o)
Men åh vad fina de är alla 3 :o) är riktigt stolt över dem :o)

Jo dom är riktiga fiinisar :)
Ja helt underbara, dom springer runt och har det så roligt :)
Känns kalas när man märker att de kommit till rätt plats :o) så roligt :o)