Egenmäktigt förfarande
Begår inte Rogers syster egenmäktigt förfarande om hon tar MINA djur om 2 veckor och bara ställer ut på gården och mina möbler?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Om jag förstått detta rätt så slängde hon bara ut dig? Hon är inte fastighetsägare till fastigheten du bor i?
nej för rekvisitet "tager ovh brukar" eller "tillgriper" ngt måste vara uppfyllt. Hon måste hindra dig från att få tag på den eller använda saken, vet inte hur man definierar användandet av ett djur, men det inbegriper att det ska ske en besittningsförändring. Hon måste alltså faktiskt göra så att du inte har tillgång till djuren på samma sätt som tidigare.

Men jag måste ärligt säga att jag inte förstår. Blev du handgripligen utkastad, eller varför skulle du flytta? De kan ju säga att du måste flytta men du har väl ingen skyldighet att lyssna på deras önskan? Den ende som kan kasta ut sig är Roger, hur länge har du varit ihop med honom förresten?
#2 Djuren är mina uppfödare till katterna kan uppfödarna intyga vem som köpte dem för 14, 10 o 9 år sedan. Roger vet vems djuren är. Hindrar gör hon ju ej om hon bara ställer ut djur i kyla, regn, blåst..
#3 Förstår ej heller Roger hyr ej bostaden av sin mamma eller syster utan av ett bostadsföretag. Roger är 40 kunde ej säga med egen mun jag vill nu att du flyttar härifrån utan det gjorde hans mamma och stora syster som INTE bor i Rimbo ens.

Så länge du får komma och häma djuren har hon rent lagligt inte gjort fel vad jag vet.. Men om nu inte han har sagt det utan dem, varför struntar du inte bara i dem och bor kvar?
Om du betalar hyra och nu har gjort ett verbalt avtal om uppsägningstid så är det fel men annars kan han slänga ut dig, men inte hans familj.
Håller klart med: Han borde ha sagt ifrån, inte familjen!
Dålig stil!
#5 Nej den dagen jag åker ut så ska djuren med OXÅ..