Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 680 ggr
hejjagheterellen
0

OT: Chinchillor? (A) ^

Vet att detta inte hör till gerbiler så värst mkt ^ . Menmen. Ingen som tänkt skapa ett iFokus om chinchillor? (A) ^. Vill ju så järna ><

Eazyy
0

La till OT **i rubriken till dig :)

/Medarbetare**

Milda
0

Jag vill också att det är någon som gör chinchillor.ifokus. Men det är ju så att typ ingen kan något om chinchillor :/ Själv har jag haft 6 st och just nu har jag 2 =)

baby-lovedoll
0

kan inte någon av er göra det? (bara en idé). själv vet jag knappt vad en chinchilla är :S

Milda
0

Det blir mycket jobb.. och jag är bara 11 ^^,

baby-lovedoll
0

okej, ja då får vi hoppas att någon chinchilla intresserad fixar en sida :)

Milda
0

Ja det får vi hoppas ! ^^,

ballunge
0

Jag hade jätte järna velat :) men är bara 14, eller snart 15 om typ 3 månader :) ^. man måsste vara äldre?? :)

Milda
0

Vet inte hur gammal man måste vara :/

Milda
0

Tittade på iFokus.se , tydligen måste man minst vara 18 år.

Eazyy
0

#9: Stämmer :)

ballunge
0

Putt ^

vekan
0

Vi får hålla tummarna för att någon skapar ett chinchilla iFokus, de är verkligen söta djur och jag skulle gärna vilja lära mig mer om dom :-)

dreamiz
0

Ja det hade varit kul. Jag är intresserad av chinchillor men kan i stort sett inget alls om dom…

Emeliek
0

hade jag haft tid så hade jag gjort det, finns så få bra ställen att disskutera chillor på!

hejjagheterellen
0

Ja :/ Får hoppas på någon annan då :)

Eazyy
0

Jag skulle blivit medlem där! Älskar chinchillor, kan dock inte så mkt om dem x)

dreamiz
0

Många intresserade men ingen som kan eller hinner vara ansvarig. Synd. Men det tar ju tid vid datan att vara ansvarig, plus att det finns åldersgräns. Själv vet jag att jag inte har tiden till det. O inte tillräcklig kunskap om just chillor heller. Men kanske dyker det upp nån som har tid o kunskap.

Emmell
0

Fast det finns ju redan ett svenskt chilla forum här, som är rätt aktivt :) fast ni kanske vill ha det just på iFokus.. :p