OT: Ledsen deguhona
När jag hämtade hem min Gnejs från rättvik i november fick jag även med hans syster, som sen skulle vidare till en annan tjej med Degus. Hon bor ju ensam som det är nu och mår rejält dåligt utav det :( Hon äter och dricker, men är för övrigt mer eller mindre apatisk. :(
Tjejen som ska ha henne har sagt en massa dagar då de kanske kan komma och hämta henne, men än så länge har ingen hämtat henne. :( Jag tycker att det är jättejobbigt att se henne så ledsen! Jag har mailat tjejen som ska ha degun att jag vill sätta ut henne på annons och om nån kan hämta henne tidigare så får hon flytta, men har inte fått nåt svar. Vill ju inte sätta ut henne på annons utan att veta att tjejen har sett det och tycker att det är ok (eller iaf får en chans att hämta henne)
Har städat buren idag och satte in ett hjul till henne. Tycker inte alls om hjul, men de hade det när de växte upp och jag hoppas att det ska få henne att röra lite på sig. Hon har ju knappt några muskler alls, då hon bara sitter och trycker hela tiden :(

Vad tråkigt att hon får sitta ensam. Hoppas du får tag på tjejen så att du kan få ett besked från henne.

Äntligen har jag fått svar och blivande matte fick lite krut i baken när jag sa att jag ville annonsera ut tösen, så nu hätas hon på söndag :) Känns himla bra för hon behöver verkligen få sällskap!
#2: Härligt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Så skönt att det ordnade sig :)
Ja, hoppas hon får det bra hos den nya matten.
Vad bra att det ordnade sig! (: