Mina älsklingar!

Essi är verkligen något av det sötaste… <3. hihi, gillar black och slate med vit teckning. ;o)

#3 Jamen visst är hon, så prinsessöt så man smälter ; )
Det var just därför jag föll för henne…

Förstår det! :-). Man faller som en fura för henne. :o). men alladins har ju fina bebbar också, haha. Jag hämtade ju hem burmesen (pied striped) After Eight i helgen som var - och vilken underbar liten Filur :-p.

Går du också på naturbruksgymnasium? :o). Jag går på ett i Norrköping! :o). Vad har du för inriktning?
Vad roligt det är att läsa att ni tycker om de små korvar jag fött upp
och de är söta båda 2, både Essi och After Eight 
Men när bebbar från oss levereras så är de pussade på sådär ca 50.000 gånger :o)))

#5 Vad skoj att du också har en bebbe från Åsa! =)
#6 Japp, jag går på Spånga gymnasium. Där har vi ingen inriktigt utan läser allt kan man säga, toppenbra!
#7 Men klart jag är supernöjd med Essi, vännen, vad skulle jag annars vara?? Hon är ju det sötaste som finns i gerbilväg, och urtrevlig dessutom ; )
Nubbisen är såå fin!

#8. okej ja vi läser djursjukvård på min inriktning. Superkul faktiskt! :o). men i ettan så läste vi mycket allmänt också. :o)

#9 Och charmig till tusen, pussig också = )
#10 Vad roligt, själv ville jag inte ha en speciell inrikning utan vill ha lite av varje, så vi läser ju djursjukvård också - just nu håller vi på med C-15!

japp C-15 ska vi börja med till hösten i vår utbildning. :o). blir roligt det. Läser rätt mycket farmakologi nu. :o)
Sööta! :)

Tack så mycket!! ^^