Flytt-dags
Idag så flyttar After Eight ur min första kull till Silverpumans, ska möta upp henne i eftermiddag med honom. Men det är inte utan att det känns lite…. :o) men vi har i alla fall Toblerone kvar ur den kullen som nu går med Christian Dior. Ja After Eight bor med dem också än så länge :o)
Här är bild på den söta After Eight som jag hoppas ska sköta sig nu när han flyttar :o)

Lilla söt <3
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Åh .. vad söt ! (:
Tack alla och nu är han på väg ner till Linköping :o) Silverpuman vart jätteförtjust i honom och han är en snygging. Det blev lite tomt här efter honom men vet att han får det jättebra :o)
Vilken sötnos!! <3
Ja han är en fining så jag hoppas att de är nöjda med honom :o)

Han har det superbra Åsa, har talat om för honom att han ska få träffa en stilig flicka snart! :-). Han såg riktigt nöjd ut idag där han satt i sin bur och mumsade hö. När jag gick ifrån honom nu på eftermiddagen blinkade han sömnigt åt mig, snurrade runt och knölade ner sig i höet. :-). Och huset är nog ett minne blott snart :-).
#7 Åh vad härligt att höra :o) ja han är ett litet charmtroll som säkert charmar svansen av tösen när hon kommer :o)
Ja trähus är hans specialitet, att göra flis av *hahaha*

#Haha, det gör han säkert! Han har ju redan charmat mig och Stina så en till flicka borde ju inte vara ngt problem! ;o)
:o))))

hehe, just nu har han förrsten en minimal blomkruka i keramik som han har boat med hö i. :o)
Hahaha jag kan se honom framför mig där han boat in sig :o)