Dödsorsak..
Idag var vi på samma djuraffär som jag köpte mina gerbiler på.. Det var hemskt för mig att gå in i djurrummet! Jag fick tillbaka blickar på hur glad jag vart, och när jag för första gången såg dem, och höll i dem.. Jag började nästan gråta.. :/. fick tårar i ögonen åså..
Vi frågade personalen om vad de trodde det kunde vart.. Och de trodde höet kanske inte varit bra..
Det var entligen skönt att få ett svar.. Men jag blir samtidigt så himmla ledsen! Hade jag inte gett dom det där höet kunde mina älsklingar fortfarande levt! :'(.. Det är ju mitt fel.. Usch.. :'(((((
(Vi var där för att köpa julklappar)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Lät ni inte obducera dem? Isf är det ju omöjligt att säga vad det var.
Det vet inte dom på djuraffären helt 100% säkert. Så om ni obducerar dom så får ni svaret.

Obducerar? Va ä dä?
#1-2; Det var inte viktigt för mig.. Jag älskade mina gerbiler och ville då inte skicka iväg dem.. Jag ville ha en begravning..
Så att förmodligen veta svaret räcker för mig..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jag tror inte för en enda sekund på det svaret, i så fall borde fler djur blivit sjuka.
Det var nog mer något de drog till med.
#3 Obuducerar gör man på människor och djur som har dött om man vill ta reda på dödsorsaken. Man skär alltså upp kroppen och tittar på organ, gör tester etc. etc.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
#5; Även vi tror det var höet! Och vi köpte inte höet på plats.. Ingen annan gerbil hade blivit sjuk.. Så höet vi köpte kan det varit fel på!
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Eftersom de mådde bra innan höet kom..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Vad tråkigt. Det är verkligen hemskt att mista sina små vänner :'(
Hoppas inte att fler djur har dött utav den djuraffärens hö, man blir verkligen arg på vissa djuraffärer som inte verkar kunna det allra minsta om djur.