Min ena gerbil är död :(
Är så ledsen ikväll :( En av mina gerbiler for ut ur buren och jag såg inte det,då kom våran ena hund och jaga den…vet inte om den dog av chocken eller om Lady bet henne,hon lät då inget,men iallafall så dog hon. Så i morgon måste jag åka och köpa en ny för de ska ju inte vara ensamma.Har gråtit hela kvällen 

Åh, vad ledsamt att höra. 
Tröstekram till dig!
Tänk på att du behöver tänka på hur de bekantar sig med varandra så de inte börjar slåss. Det finns skrivet om hur man gör här nånstans på sajten, eller fråga nån.

Vad tråkigt att den dog… Fråga om hjälp här på forummet eller någon upppfödare när du skall sätta ihop den nya med din gamla om du skulle vara osäker.

Beklagar sorgen
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Beklagar :(
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag tänkte bara säga en sak , Jag har två stycken Andvändare. Men min mamma brukar vara på ena och det är andvändaren som heter Ogge.. Men det är iallafall min gerbil Pärla som dog igår. Jag vill så gärna begrava henne men det går ju inte och begrava dom när det är vinter. Hur brukar ni göra ?
#1 Jo jag har läst och det och jag har satt ihop gerbiler förut :) Men tack för hjälpen..

Lägg henne i en kartong & förslut väl och lägg henne i frysen tills dess att våren kommit & tjälen har gått ur marken. Då kan ni begrava henne..
Jag har själv 1 gerbil & 2 råttor i min frys i väntan på våren
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Beklagar. Det är så så tråkigt när det händer! :( Vet precis hur det känns. Förlorade själv en gerbil igår nämligen
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!

Beklagar. :(
Hon hann nog inte lida. <3

Vad tråkigt :( alltid jobbigt när en av ens älsklingar dör :(

Joo.. alltså ett annat djur kan ju inte liksom ersätta det man har förlorat.. men jag hoppas att du och carizma får en bra start iaf.. :P är hon lugn eller hur e hon?

Vad kul! Har det gått bra att introducera dem?
Beklagar :'(
*Tröstkramar* <3
har inte varit inne nått men kan svara nu :) .
Det har gått bra med Carizma,det gick fort för Dasiy och Carizma att bli vänner. Hon är lugn och har aldrig bitits eller nått.
Beklagar, vet precis hur det känns. :'(
Roligt med Carizma i alla fall, hoppas allt går bra med henne.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Det är verkligen hemskt när sådant händer. :C
Hoppas att det går bra med Carizma!