Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 320 ggr
Solaika
0

OT - vad gör ni ikväll?

Själv sitter jag ensam hemma o glor.. Sambon är ute o är social o jag får snällt stanna hemma eftersom jag är lite krasslig :-(

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

wolfgirl82
0

Jobbade till kl 21 o ska snart lägga mig o lyssna på ljudboken för att orka upp o jobba igen imorron. *blä'

- Ida

Omplaceringsdjur - Ja Tack!

EmmaG
0

har precis lirat lite Zookeeper på Nintendo DS.. Har rätt trist ikväll *suck*
Får gå ut till gubben min & gnälla lite^^

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Emmell
0

Har precis sett klart filmen the Number 23 med familjen. Ska gå och äta nåt nu, sen höra om syrran vill se Ratatouille :D Steg upp vid 2 idag, så jag lär ju ändå inte somna förrän närmare 4, 5 tiden kanske.

Solaika
0

#1 Usch.. trist o jobba helg. Det kommer jag göra för resten av mitt liv typ :-/

#2 Jag vill oxå gnälla hos min gubbe.. men han är ju inte här :-( Jag har inte ett skit o göra. Vet inte vad jag ska ta mig för :-/

#3 Oj.. va tidigt du klev upp ;-) Råttatouille är helt underbar! Hoppas din syster vill titta på den med dig :-)

Does it become a walk?

/Ida

Gerbilflicka
0

Har städat hela huset idag. Jobbigt som tusan men skönt nu när allt är fint! :)
Nu ikväll blir det väl msn och plugg på nästa veckas prov, blö.

Solaika
0

#5 Plugg en fredagkväll? Vilket mörker :-D Men lite msn-sällskap vore trevligt :-D

Does it become a walk?

/Ida

Gerbilflicka
0

#6 Prov måndag morgon. Suck liksom… för andra veckan i rad dessutom, vill strypa dem som gör planeringen. ><

Solaika
0

#7 Nääe.. snacka dålig planering! Förstår att du vill strypa dem. Jag är lagom glad när man är tvungen att skriva tenta på lördagar.. men då har man ju iaf resten av helgen ledig sen :-)

Does it become a walk?

/Ida

Emmell
0

#4 -  Ja, eller hur! Har sett den förut, och den var lika mysig nu som första gången jag såg den ^__^

Aaah snacka om skönt med sabbatsår förresten, nu när man hör om folks olika prov och tentor.. ;-)

Eazyy
0

Igårkväll satt jag i bilen påväg till Norrköping (är i norrköping nu xD)

Solaika
0

Ikväll har vi varit på bio.. I am ledgend.. Will Smith gör som alltid ett bra jobb.. men filmen var inte alls bra. Knappt värd biocheckarna vi använde till den. Nu ska jag spendera resten av kvällen hemma o ta det lugnt..

Does it become a walk?

/Ida

Emmell
0

#11 Den såg jag typ förra veckan :D jag tyckte inte den var såå dålig, men visst det var väl inte direkt bästa filmen man sett ;p

Nu sitter jag & syrran och ser 28 days later, nån halvtaskig, engelsk(?) zombiefilm. Cool

baby-lovedoll
0

#11 :O Jag tyckte den var as bra, men jag va jätte rädd hela filmen :P

#10  Jag åkte buss till norrköping igår, så nu e jag oxå här ;D

Solaika
0

Jag tyckte filmen var apdålig.. Länge sen jag vart så besviken på en film.

Vad gör ni i Norrköping? :-D

Does it become a walk?

/Ida

Eazyy
0

#13: Nämen vad trevligt! :D

#14: Jag är hos min faster och har lite "semester" eller vad man kan säga ^^
Får passa på när man har studiedag måndag-tisdag ^^
Är även född i Norrköping och har en del av släkten där :)

baby-lovedoll
0

#14  Jag har min pappa där :) Hälsar på honom varannan helg.  Men nu e jag hemma i sthlm igen :P

Solaika
0

Ahaa.. skönt att komma ifrån lite.. min gubbe e i Norrköping varannan fredag o levererar varor till maxi o kvantum o sen hämtar han massa godis på Cloetta. Har varit med några gånger. :-D

Does it become a walk?

/Ida

baby-lovedoll
0

hihi :P