Whisky-kullen är född
Vad söta!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Gratulerar till tillskotten =)
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Gud så söta, som du vet vill jag tinga :P
#3 ja och det är ju i hamn nu så att säga :o) Jätteroligt.
De kommer alltså att få namn efter olika Whisky-sorter :o)
Nej vad söta! <3
Grattis och lycka till med dem! :D
Tack :o)

Herregud så söta :D
Guud vad söta! :D<3

Har du någon av burmeserna kvar? Jag kanske, kanske, kanske kan vara intresserad… ;-)
Åhh, vad söta! Men är inte burmeserna väldigt ljusa? äÄr du säker på att det är burmese? För dessa ungar är väll 2 dagar? Och mina burmeser var mörkare, ungefär som den längst till höger på bilden…
Men söta var dem! :D

Säg till så fort du kollat kön på dom :) Är nyfiken
#11 eftersom det inte är första omgången burmeser jag får så är jag tämligen säker. Den nertill som ligger på tvären är burmese och ska stanna här, den som ligger längst till höger är sannolikt slate. Sedan är det troligen en pew i mitten och resten burmese. Kan inte vara så mycket annat. Detta är 3:je kullen och det har i de båda tidigare bara kommit black, slate, burmese och pew.
#14 Lovar att hojta på dig så fort jag kollat könen :o))
#15 Okej okej, jag tror dig! Men tycker du inte själv att dem är ljsare än mina? Tycker i alla fall jag:P

#16 Kan ju vara ljuset på bilden också, speceillt svårt är det ju när de är såhär små och man knappt ser pigment i verkligheten.
#17 Kan vara… men jag tycker fortfarande de ser ljusare ut än mina… Jag säger inte att det inte kan vara burmese, men jag tycker fortfarande de är ljusare än mina. Och på mina bilder syns det svart/gråa pigmentet bra på dem i alla fall;) Även i verkligeheten!
Efter en titt på bebbarna idag så tror jag att de båda är siameser!! Jackpott!!
#19 Vad kul! Jag tyckte ju de var ljusare!:) Så jag hade lite rätt i alla fall:P Men den längst ned på bilden är väll burmese som du tyckte, så båda hade rätt!:);)

:D längtar efter fler bilder.
#21 ska ta bilder ikväll igen :o)

:D

Okej :) Vad söta dom är :D
Naww <3
En Slate hane var det beställt här…
vad söta dom är :)
Kollade könen idag och med viss reservation så verkar det vara 5 pojkar och 1 flicka, det är den vita som är flicka :o)

Oj det blev många killar då :P
Bara bra…då blir det nog en Slate hane till mig.
Japp slaten ser ut att vara en pojke :o)
#33 Haha, då hade jag rätt på det också:P
Herregud, det är riktigt farligt att kolla på alla era bilder.
*sötchock*
Dom är jätte söta ju!! :)
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!

mm så söta :)
Naw så sööta :D<33

Guud vad jag längtar efter mina bebisar när man ser såna här bilder :-) Dom är ju hur söta som helst!! Ikväll eller imorn ska vi iaf hämta hem akvariumet.. Ska bli så mysigt o ha det stå här o vänta på att bli inrett och bebott av småttingar :-D
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
#38 ja 2 av dem är ju dina *ler*

#41 jo dom e ju de, de gör de hela ännu bättre ;D Behöver inte sitta och va avis på nån annan liksom hihi
#42 hahaha nej du behöver ju inte vara det :O) Hittade din svart-vita uppflugen på träbron i buren i morse, satt där och såg allmänt söt ut :o)

hihi :P