Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettot-fiket
Läst 634 ggr
EmmaG
0

OT - Om du fick 10 miljoner?

Du har just fått reda på att du vunnit 10 miljoner, vad gör du för pengarna när du lugnat ner dig? Och på vilket sätt skulle det förändra ditt liv? Laughing

För min del gäller följande..
Betala av lånet, köpa en liten gård på landet ögonaböj & ta körkort
Plus..
jag skulle skänka en beskärd del till föreningarna Råtthjälpen, i första hand, sen Stifud (forskning utan djurförsök) och sen WWF..

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Milda
0

Jag skulle köpt choklad! I stora lass x) Och mitt liv förändras pga jag blir fet av all choklad :)

Iseree
0

Jag skulle nog sparat ungefär 8 miljoner x) Kan ju vara bra att ha när man flyttar hemifrån och så xD
Så skulle jag skänkt pengar till bl.a. Bröstcancerfonden och Rädda Barnen..
Och så skulle jag köpt kläder :D

Speedy
0

Jag skulle öppna en egen djuraffär, som är min dröm, åka på semester med familjen, och ge pengar till bla greenpeace och WWF :D

Eazyy
0

Sparat typ 8 miljoner, köpt en systemkamera, nya burar till djuren, renoverat huset typ x)

Angelclaw
0

Köpt ett stort hus med stort garage, tagit körkort, MC kort!

Sen sparat så mkt som möjligt för framtida buffert

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Gerbilflicka
0

Köpt en bit land att bygga mitt eget hus på och sen lagt det mesta av pengarna på att fixa huset. Sen hade jag köpt en häst också såklart. :)

[Mariaxx]
0

Betala av lån, köpa hus, inreda ett helt eget rum åt mina gerbiler och hamstrar. Ungarna skulle få ett varsitt prinsess rum.

Sedan en bil med så vi kan ta oss till utställningar m.m haha…

baby-lovedoll
0

had etagir körkort, MC kort. Och även köpt en bil och en MC :P Sen had ejag väl sparat resten för tillfället

OttoT
0

Skulle väl köpt lite smått och gott som jag vill ha, annars skulle jag sparat pengarna för framtida bruk.

jekra03a
0

jag skulle köpa alla mina favvo-djur!!! :)

emmsaaan
0

Skulle köpt massa objektiv till systemkameran, köpa ett eget hus på landet, eller nja, rätt så nära stan ändå, köpa ett superstort terrarium till gerbilerna, typ 6000 liter ^^ , nya kaninburar, fler kaniner, jadu, listan kan göras lång…

wolfgirl82
0

Hmm 10 miljoner.

Jag skulle nog köpa mig ett stort hus med stor tomt så jag kan ha ett lr två rum till gerbilerna (beroende på om det är avels och utställningsdjur lr enbart djur till kel)
Sedan körkort och tagit tjänstledigt ett år och rest.

Resten skulle jag spara till alla räkningar i framtiden :P

- Ida

Omplaceringsdjur - Ja Tack!

Katter3
0

Ett stooort akvarium till gerbilerna, ett macroobjektiv och en egen häst! Och lite annat smått och gott. :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Jonet
0

Skulle väl bli STORT akvariun till gerbisarna, värsta superdatorn xD

Spara till framtida körkort, bil, hus, o.s.v.

Skänka ganska mycket till barncanserfonden också, min lillasyster har haft leukemi (det fick hon när hon var 3,5år. Nu är hon 10) .

:'(

ballunge
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle köppt tillbaka Lovely<3 det var min första häst, men sålde henne för typ 4 årsen :/ sen så i sommar va vi å hällsade på henne : ). Ska kanske få tillbaka henne sen när hennes nya ryttare växt ur henne : ). Men det blir ju inte förens om 3 år typ :S :( Men då hade jag iallfall erbjudit typ 50 000 Då hae dom garanterat sålt tillbaka henne :P : ). Mm ,. sen så hade jag byggt en egen gård. sen åkt å köpt MASSAMASSAMASSA kläder<3 Lägger inte en bil på mej å lovely ^. Men ajg vet att min ridhjälm är hur ful som hällst (A) ^- Hade ingen finare då :P Men as gullit foto<3 SAKNAR, så avlivade vi min andra häst med :/ så har ingen nu men ska få en ny ^ om nogon vill veta (A) ^ :P : ) ( :<333

baby-lovedoll
0

#15  va fin lovely är :D

Solaika
0

Oj.. Det är alltid en klurig fråga..
Hus är iaf nummer ETT. Köpa tomt och bygga ett lagom stort toppmodernt hus. Skulle gissa på 3,5 miljoner kanske..
Bilar förståss.. En typ XC90 åt mig o sambon skulle få köpa vad han vill.. Går nog 1 miljon där iaf :-D
Bil till mina föräldrar, 500 000. Hjälpa dem att betala all renovering de behöver göra på huset, 500 000 till kanske.
500 000 var till mina småsystrar, 1 miljon.. Det är 6,5 miljoner..
500 000 till House of Love där vi har vårt fadderbarn.
Sätta undan 2 miljoner nånstans där det ger riktigt bra avkastning.
Den sista miljonen skulle gå till att betala av alla fjuttgrejer vi har, slippa CSN-lånet och världens lyxigaste resa med första klass i ALLT.. Sen bara leva upp resten.. Tänk att slippa leva på CSN.. :-D

Haha.. va mycket kul jag skulle ha.. *drömma*

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

Katter3
0

Glömde att jag skulle byggt om lekstugan till ett kaninhus, med fina burar inuti. ^^ Och köpt en bättre dator. :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

ballunge
0

Å tack :) Förresten så egentligen så heter hon oh so lovely ^ :P :)