Nu får ni klara er utan mig
Jepp, så är det.. I några dagar nu får ni klara er utan mig, så uppför er nu ;-)
Imorgon stundar giftermål för min del & kommer då av en ganska uppenbar anledning inte sitta här med er ;-)
Idag ska vi till Skövde & hämta hans brudgumskläder, göra fint i festlokalen etc etc.. Men lite kommer jag nog kika in idag iaf..
Sen så blir det först på Söndagkväll jag återkommer =)
Men Mån - Tisdag så får ni uppföra er utan mig igen för då ligger jag på ett herrgårdshotell och tar det lugnt med min nye make 
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Grattis!!
Jag är såååå avis nu…men snart är det min tur juh…
Kram på dig!
Grattis!

GRATTIS :D

Ett stort Grattis och önskar er en underbar dag imorgon :)

Grattis och ha det så bra imorn!!
Stort grattis från Li, Vega och mig. :)
Grattis Emma!!! :D
Lycka till!!

Nu ska vi strax ut till festlokalen & göra fint ^^
// Emma, aka Althea

Du ska se att allt går bra. Låter trevligt nästa vecka. :) Får fråga honom om vi kan byta plats nästa vecka. ;)
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
Mega Grattis! Njut nu av dagen!
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!
Grattis! :D
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Åh, ha en fin helg och njut av alltihop!
Själv hade jag en fin bröllopsdag men när vi kom till det lilla pittoreska hotellet jag bokat vart det pannkaka…de hade missat oss på nåt sätt så det bodde folk i vårt rum. Som för övrigt inte alls var speciellt som de hade lovat. Vi åkte hem till min pappa istället och var med barnen och släkten! Men vi ska ta igen detta nu i år, det är nämligen 10 års bröllopsdag för oss i augusti!

vilken fin bild :D
Jättefint!
Jättefint!
åh så fina ni är!
Åh vad söta ni är! :D

Vilket fint kort :0)

Nu är jag tillbaka!
Men mkt mer än så orkar jag nog inte skriva just nu iaf.. Kanske senare ikväll..
Idag har vi haft brunch med närmsta familjen som sagt + paketöppning. Massa paket! <3 :D *5 år på nytt*
Sen så skulle man hem med alla paket, iväg til svärmor & ha sig lite där. Men nu är jag äntligen hemma & jag kan med gott samvete slappa framför datorn resten av kvällen ^^
_(vadå gemenskap med sin nye make? Vi ska ju isolera oss på ett hotelrum i 2 dagar sen! *skratt*)
_Och va kul att se bilden Isak! Jag hoppas det blev fler bra bilder =)
Senare ikväll kanske jag lägger upp lite bilder som våra gäster tagit mm..
// Emma, aka Althea

Grattis:)

#22 Haha, va pongo vad jag ser ut ^^ Fånleende *S*
Om en stund drar vi iväg till herrgårdshotellet en natt, men imorgon kväll eller på Onsdag så utlovas en massiv bildbomd & en redogörelse om hur det varit med allt 
// Emma, aka Althea

bra det ser vi fram emot! :)
Grattis!:D
Grattis Emma! :D Du ser helt underbar ut på bilderna, älskar klänningen och håret! <3