Sovande Gerbiler
Visste inte vilken grupp jag skulle sätta inlägget på,
men är det någon av er som klappat era små söta på huvudet när dom ligger och vilar? Jag gjorde det idag och det var så himla mysigt, för dom bara låg kvar och det såg ut som om de njöt. De ligger så sött, med huvudena precis i "dörröppningen" på huset 

Aw :) Det lät ju helmysigt. Nej, det har jag tyvärr inte :/
Det låter ju jättemysigt! :) Men nej jag har inte heller gjort det.
Försök med det nästa gång de somnar med huvet utanför :)
Det är hur mysigt som helst, för det är ju inte så lätt att göra det när dom är vakna precis *s* 
Det där lät ju mysigt! ^^
Jag har klappat en av mina när de sovit men de har aldrig somnat i ingången. Jag blev helt chockad när jag höll i gerbilen och den lade sig till rätta o somnade. :)

Om en av mina skulle somna i min hand, ja då kan jag dö lyckligt :')
Samma här. Mina blir så nervösa och försöker gå "runt" handen ;P
Nej vad gulligt. Ligger hon bara där i spånet & sover? :o
#8 - Hon har ett hus men det sover hon typ aldrig i om det var det du menade?
Annars, ja, hon sover bara sådär i spånet+en bomullstuss. ;)
Vad gulligt :D
Alltid mysigt ;)
Ja :D Men nu måste jag gå och lägga mig för att orka med läxan imorron
Så tråkigt med läxa på lovet…

joo jag har gjort så nån gång.. stack in fingret i deras hus och började klappa dom så la dom sig till rätta :D och endå har jag jätte otama gerbiler från djuraffär,,^^
Mina är också ganska otama från djuraffär. :P

Samma här ;)
Mina gerbiler är också köpta från en djuraffär, med jag har försökt lägga ned mycket tid på att få dom tama, så nu verkar dom inte alls särskilt nervösa av att jag umgås med dom. Har märkt att hur tama dom blir verkar bero mycket på djuret i säg, hur deras små personligheter är.
Mina är lite halvtama, men jag lägger ner ganska mycket tid på att göra dom tama. Jag köpte dom i djuraffär, jag med. Lo har halvsovit i min hand, hon var alldeles utmattad. Värst vad mycket som var halvt XD,
absolut, brukar klappa dem över huvet när de sover, det älskar dem :)
Jag brukade klappa Pärla på huvudet när hon sov.. Tuvärr går det inte längre då Pärla är död .. Och mina gerbiler jag har nu är inte så tama.. Iallafall inte Carisma .. Man får knappt sätta in handen i buren så smiter hon och gömmer sej . Men ska jobba på det har ju nyss köpt henne från djuraffären så. Men Daisy är ganska tam , men har inte gjort det på henne ..
Lo tycker om att bli klappad i handen och när hon äter solrosfrön..