Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: bilder-berättelser
Läst 606 ggr
baby-lovedoll
0

En timme ute i friheten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick Ferrari och Jaguar va ute på golvet i mitt rum :) Gissa om dom va glada. jag tyckte dom bara hade legat å slöat de senaste timmarna så jag lyfte ner dem och lät doem springa runt i nån timme och busa. Stängde av strömmen i de sladdar de kanske kunde komma åt.

Det roliga e att nu när dom e i akvariet igen så gör dom allt för att komma ut! Dom har byggt en hög med spån som dom försöker komma upp på kanten från. Ser jätte kul ut :D

Här är en bild på Ferrari på upptäcksfärd :)

MarHai
0

Så fin han är! DEH är en av mina favoritfärger.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

baby-lovedoll
0

Tack, ska hälsa honom att du tycker han e fin :P Jo jag älskar också den färgen :)

Eazyy
0

Jätte fin! :D

baby-lovedoll
0

Synd bara att han är så försiktig som han är :( Jaguar är mer modig :P

Tina-A
0

Vilken fin bild!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Eriiica
0

Jag brukar också släppa ner mina gerbiler på mitt rum :P Dom älskar det! =D En gång hade jag ute två utav mina honor i 2 timmar, dom var knappt trötta ;)

baby-lovedoll
0

hehe nej på nåt sätt så är dom outtröttliga när dom får vara på golvet! Fast sen ligger dom å sover lite extra länge :p

Eriiica
0

#7 aa, det stämmer :P

Existerande
0

Mina blir hyperstressade när de är ute på golvet, får väl vänja dem lite i taget, sängen är jättekul men golvet verkar vara det farligaste som finns..

baby-lovedoll
0

Okej, ja mina var stressade den första gången, men nu verkar det bara kul :P

baby-lovedoll
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom mina små killar verkar väldigt lätt uttråkade så gjorde jag om i akvariet idag för å sätta fart på dom. (dock var det mest ferrari som överväldigades av förändringen, Jaguar la sej å sov direkt :P)

Har satt ihop två flingpaket och gjort lite hål i dom så att det är som två våningar med utgångar. jag grävde ned den under spånet så bara ingången på avansidan syntes.

På bilden är ferrari när han kikar ut ur sin "hemliga" gång mellan kartongerna och krukan.

Existerande
0

Andra gången på golvet nu och Katastrof är fortfarande jättestressad, men Knock_out verkar ta det hela med ro, han blev dock lite orolig då han trasskade in sig i lite kläder som låg på golvet :p

baby-lovedoll
0

hehe ja. Min jaguar verkar lite mörkrädd. näör han kommer till mörka skrymslen blir han tveksam på om han ska fortsätta in dit :P