Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 501 ggr
Speedy
0

Gerbiler + andra djur?

Här hemma har vi två katter, och en dag så var våran hona i sin bur och vår katt som heter Måns satt på stolen framför buren och tittade på henne, luckan var öppen och Måns bara sitter där och tittar lite på henne och ska precis besluta sig för att hon var urtråkig, så stället Pärlan sig i lucköppningen och attackerar Måns, haha, och Måns blir helt livrädd och börjar yla medan han springer nerför trappan! :P

Idag går han inte en meter från dörren till rummet där Pärlan är, haha, och jag bara undrar om ni har några andra djur som gjort nått konstigt eller liknande? :P

Milda
0

Haha vad kul :P .. Det har aldrig hänt för mig med ngt djur. Fast däremot när min kanin var liten så var han ute , och då rymde chinchillorna och hoppade på honom så att han blev platt som en pannkaka ._. Och när han blev större så var han ute och sprang , och då rymde chinchillorna igen o.O Och då var det min kanin som hoppade på dom ;) Så han gav tillbaka. Och då var chinchillorna jätte rädda för honom XD Och det är dom fortfarande .

baby-lovedoll
0

Hehe låter jätte kul det där :) har aldrig haft andra djur än gerbiler så inget sånt har hänt mig :)

L8sson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hehe våra katter hos mamma är jätte intreserade av mina 3 töser :) dom sitte roch tittar på dom i timmar XD

en gång så hittade jag en katt med hälften ab kroppen i buren !!! :O ni ska veta hur sur jag vart på min lilla syster, hon hade glömt att stänga gallret

Speedy
0

hehe :P

Tina-A
0

#3: Hahahah ^^, Dom ser väldigt intresserade ut. Hungriga kanske? :P

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Eazyy
0

Haha xD
Vilken intressant tråd!

Nja, har väl inte hänt något liknande förutom en gång när vi skulle hem till någon uppfödare och hämta 2 gerbiler, vi hade även med vår andra gerbilhona för att se om de gick ihop :)
Men så hade de en hund också, och vår gerbilhona blev livrädd och började stampa med bakbenen jätte mycket (stackarn), Det var första gången vi såg henne stampa med bakbenen.

L8sson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 haha men vet aldrig :P dom e ju katter hehe

[bimbim]
0

När jag är hemma med råttorna och hälsar på familjen brukar familjens hund Kajsa vara på helspänn. Hon tycker de är jättespännande, men vi har tränat henne att hon inte får gå i närheten av dem vilket gjort att hon halvt tror att de är farliga. Det är en rolig syn när sötnosarna rör sig i buren varvid en 30 kilos hund hoppar till och springer ut ur rummet!

baby-lovedoll
0

haha låter jätte kul :) Vihade en hund på besök här när jag hade mina förra gerbiler. Han stod bara och tittade rakt ned i buren, ville inte gå därifrån. Hundens matte fick lite jobb när dom skulle gå hem ;)