Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettallmänt-om-gerbiler
Läst 556 ggr
Milda
0

Går ner för trappan :o

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min ena gerbil Puff rymde igår , klockan 1 på natten xd Jag sov dock , men mamma var uppe som tur var! Hon tyckte att hon hörde att någon gick ner för trappan men när hon gick dit var det ingen där. Sen gick hon in i mitt rum och då vaknade jag. Så sa hon '' Puff är borta , hon är inte i buren '' Så då gick vi ner i källaren , och vem sitter där på golvet och spanar ? Jo Puff ! Sen när hon ser oss så springer hon och gömmer sig under soffan . Så då ropar jag på henne och så kommer hon och ställer sig precis framför mina fötter >:D Och vi visste ju inte hur hon kom ner för trappan , hade hon rammlat ner ? eller hoppat ? Men det fick vi svar på för idag rymmde hon igen , klockan 12:00 och då sprang hon till trappan och innan jag hann ta henne så gick hon ner för trappan ._. Hon gick verkligen ! Hon tog ett trappsteg i taget, hon började med att gå till kanten av trappsteget och sen så gled hon typ ner XD Såg jätte kul ut ! Men jag fångade henne sen till slut :P Men jag undrar hur hon lyckades rymma o_O Hittar inget hål eller något.

Clariiz
0

Haha :]

Vad har du på toppen av buren?

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Milda
0

Jag har typ någon sorts nätlock på akvariumet :P

Eazyy
0

Haha ;)

Nettan_L
0

Vilket bus troll, detta lär hon nog försöka med igen ;) nu när hon har upptäckt att det faktiskt går :) Min har också gått ner för trappan en gång. Dem kan mkt dem där små,haha!

Tina-A
0

Hahah :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Embla_
0

har också en gerbil som gått nerför (källar)trappen ;) När vi var borta, till och med. Vi hade tur som hittade henne, vårat hus är ganska stort :) Inte tror man att såna småingar kan gå i trappor? ;)

Speedy
0

du får skaffa sånt där barngrind :P hehe Vi gillar busiga ´gerbiler, har två här hemma :D

baby-lovedoll
0

haha :) Hoppas hon inte rymmer igen då, men va gulligt det måste vara att se en sån liten söt sak gå ned för trappan :P

Milda
0

Ja du :P det var en upplevelse x)