Alla fem blev Agouti's!
Agouti är fint….söta bebbar!

tack!
Vilka Sötnosar! Ja, ibland blir det lite dålig "varitation", hoppas på andra färger i nästa kull!;)

#3, ja det får vi hoppas :) Tur att de som är otecknade är av olika kön och de tre tecknade har olika teckning, annars hade det varit svårt att se skillnad på dem :)
samma i Zilje och Yddes kull, 3 agouti och 1 grey agouti….och då är det nog samma i denna kullen eftersom dom ser exakt likadana ut som dessa när dom var nyfödda.
Jag är en sån som gillar variation i kullen och det gäller att sätta samman ett par som överraskar en…hihi…

#5, Ja… det är inte lätt då det är osäkert på vilka recessiva gener de bär på föräldrarna :) Jag kunde få upp till 8 färger i denna kullen beroende på vilka recessiva gener föräldrarna bar på :)
Jag är fortfarande i den fasen att jag lär mig gerbilens färger, dock har jag ett försprång i att jag ju har läst på om genetik förr. Då menar jag guldhamster genetiken som är lite enklare än gerbil i mitt tycke.

#7, ok, vad bra :)
Sötisarna <33
Jag gillar också varitation i kullarna:) Min gerbil Fuchsia har fått en kull och ska paras igen med samma hane och hon kan få en hel del färger! 7st färger är "säkra" och om hon bär på litet a kan hon få 9 färger till! Så här blir det överasknihng;D
åh, vilken kompott Matilda! hihi….
Brianna och Drake har fått dessa tidigare: Black, Nutmeg, Deh, Agouti, Polarfox, Silver Nutmeg, Grey agouti…..Inte illa alls….
P.s Förlåt TS att jag skrev om färger här…ska nog ordna en egen tråd nu om färger man fått i kullarna…
JÄTTEFINA Agoutibebbar fick du som sagt!

#11, ingen som helst fara! Är själv mycket intresserad av genetik och färger :) Den enda säkra färgen i denna kullen var just Agouti så det var det enda som inte var någon överaskning :) Ska kolla in din tråd då :)

har du nån mer bild på bebisarna? är otroligt nyfiken på hur de ser ut nu :)

Vad gulliga!

#13, Javisst! Ja ska fota dem under kvällen så lägger ja in ett foto :) De ät toksöta nu! (Tycker en opartisk uppfödare hehe)

hehe det är dom säkert, :P Alla gerbilbebisar är söta! Man vill bara se mer och mer :P

SÅ SÖÖTA 
Gud vad sööta :)<33
Dom är bara FÖR söta!
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!

:) kan man bli sötare?

Usch, vad man blir avundsjuk ;P Söööta!!<33 ^^