Gerbiler iFokus

Gerbiler

Läst 152 ggr
chargersgerbiler
0

Gerbilungar letar hem!

Gerbilungar som snart är leveransklara letar sina föralltidhem. Dem har stamtavla och finns i Stockholm. För mer info kika på min hemsida där finns även kontaktuppgifter!

https://chargersgerbiler.weebly.com/kullar.html

Aktuella Smidefix , Burmese Avior's Krösa-Maja , Black Smidefix och Avior's Krösa-Maja fick en kull 26 Augusti 2023. Kullen består av 6 ungar och kommer få namn efter temat lejonkungen. Observera...
GladaGerbilerLkp79
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Vi letar efter två nya kompisar (honor, helst unga) till vår gamla dam Boba. Boendes i Linköping och mångårig erfarenhet av gerbiler. Så vi skulle vara intresserade av två av dina unga honor, men blir det svårt med ett nytt hem till den tredje så kan vi också ta tre.
Inte hundra om jag har stenkoll hur vi får kontakt med varandra eftersom jag är ny på den här sidan. Men du har säkert koll?

• Redigerat 2023-09-24 18:00 av GladaGerbilerLkp79
chargersgerbiler
0

#1: Skriv till mig på instagram dm där jag heter chargersgerbiler så ska vi höras vidare!

Suddgummit
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Om ungarna/någon av dem saknar hem så kan jag, och min gerbil Humla, vara intresserade också. Går att läsa mer om oss och vårat hem i tråden om att Humlas dotter nyligen gick bort.

chargersgerbiler
0

Jag har fortfarande gerbilungar som letar hem :)

Nicali
0

Hej. Jag har skrivit till dig på Instagram 😊