Thats Amore...
Jag är käääääääär!! Min hane Drake är bara så rund och go, han är den tamaste gerbil jag stött på och han pockar på att få komma upp och pussas. Så idag blev jag kär när min knubbeplutt ville upp o gosa lite.
Honom har jag stora planer på att ställa ut då hans huvud är superfint, även kroppen. Han får inte plats i mina små händer….
Åhh vad söt <3
Han verkar vääldigt mysig ^^
Åhh, han låter helt underbar! Lite lik Plexus som jag har här hemma, jag lånar honom till avel och han är verkligen också den mysigaste och tamaste gerbil jag mött! Helt underbar:)
Han får inte heller riktigt plats i mina händer xD Men han väger en hel del också, sist vägde han 108g :)
ojsan….Drake väger 123gr….*ler*
Vad stor! Han verkar supermysig.
stor och nallebjörnsmysig….

hehe som min gerbil då :P är dom inte överviktiga då om dom väger så mkt=)?
vet inte….en vuxen avelshane kan väga allt mellan 110gr-140gr om jag förstått det rätt. Så då måste ju Drake vara ganska normalbyggd fast jag tycker han känns tung.

hehe ok :P men jag kallar min älskling för lilla fettot, han är såå söt..
Drake "Knubbebubben" haha….

Så söt!

:P vilket gulligt smeknamn du hade då! :P
#3 Oj, det var inte lite han vägde xD Jag tycker Plexus är stor, jag vägde honom igår och han låg kvar på sina 108g fortfarande;)
ja, han tar ju all extramat när mamma Brianna ska ha sin extramat…haha….det är han som rusar fram som en matgalen gerbil och sörplar gröt.