Hoppar upp i handen!
Jag har inte hållt på med mina gerbiler så mycket för jag har haft vinterkräksjukan ;/ Men så igår när jag öppnade och satte ner handen så kommer Puff och sätter sig i handen , jag blev jätte förvånad för så har hon aldrig gjort. Hon satt där ganska länge så då tänkte jag att jag kunde lyfta på handen, jag gjorde det och hon följde med :o När hon väl var ute blev hon ivrig och skulle absolut springa på golvet ;P Jag förstår inte vad som hänt för förut sprang hon iväg när jag satte ner handen. Så nu är jag jätte glad :D
Åh vad härligt :D
Jätte mysigt när de gör så ^^

Ja ;)
Nemen, vad mysigt ^^
Roligt, det visar ju att hon i alla fall inte är rädd för dig.

hon är väl glad för att du bättrat på dej?
Vad kul! :)
Min Puff gjorde också så när hon levde, hon var min tamaste gerbil. Nu har jag bara Piff kvar men hon sätter sig också frivilligt i handen. :)

Mina gerbiler gör det när jag har dem i deras gallerbur, ibland hoppar dom mot luckan, då den är stängd, det låter när deras skallar slår i luckan, sen kommer jag och tar ner handen och dom hoppar upp i handen, hehe mina gerbils är lite speciella.. hehe :P

#8 Haha ! Ja det låter lite speciellt (a)

sen brukar Mojje hoppa mot väggen, som om han sett nått där uppe och ska försöka ta det.. :S Én gång så dödade jag en fluga och den flög ner i sängen då jag hade ute mina gerbiler, dom började attackera flugan och spotta ut den.. uuuusch.. hehe :P