Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikett: ot-fiket
Läst 539 ggr
Haren9
0

Uppdateringar/skriva av sig

Har sett att flera andra sajter har liknande trådar, så jag tänkte att en liknande kanske skulle kunna liva upp här!

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Life is not easy, who said it was?

Haren9
1

D5037FFF-8B59-486A-9F84-3A272A14F49F.jpeg

Idag har jag börjat på att bygga någon sorts sand lekplats åt gerbilerna, nu måste jag vänta på att det torkar.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Haren9
2

Visst är det intressant att titta på gerbiler!

Det är lite roligt hur de först är på ena sidan buren, sedan så dyker de ner i gångarna och plötsligt dyker de upp på andra sidan buren. Man undrar ju hur det känns att vara en gerbil…🤔

Haren9
3

148FF31D-8693-4595-913D-7667D42137AE.jpeg

Idag har gerbilerna fått lite morot på sin nya lilla leksak (eller vad man nu ska kalla det)

Haren9
0

Jag började på en liten tugg-leksak till gerbilerna, får se hur bra det går…

Jag ville bara göra det tydligt att alla får såklart skriva i tråden, jag fattar att det inte är alla som vill, men jag har inga planer på att ge upp om att försöka liva upp det lite här på gerbiler iFokus!

[Lilium]
0

När jag hade Gerbiler sist tittade jag in här då och då.

Då var det väldigt aktivt här inne, Nu går jag in här 4 år (kanske) senare och ser att det inte är lika aktivt längre tråkigt..

Haren9
0

#5: Ja det är väldigt tråkigt, jag hoppas att det går att få det bli mer aktivt inne

[Lilium]
1

#6 det hoppas jag med, det var så trevligt att gå in här och se så mycket folk 😀

[Lilium]
0

Saknar mina små rackare så mycket.. Även fast det var ett tag sedan nu…

[Lilium]
2

Känns konstigt att värden inte varit inne sedan 2021.. eller om hen har nytt konto..
Kanske bara jag som tycker det :)

[Lilium]
1

Saknar att ha gerbiler en del ju.. Kankse blir ett par i framtiden.

91Marran
0

#10: Saknar det också!

Mvh
Mig

[Lilium]
0

#11: Blir så tomt utan de :)

91Marran
0

#12: Sambon säger nej. Det är ingen riktig hobby enligt honom. Får se i framtiden.

Mvh
Mig

[Lilium]
0

#13: Ja, man kan ju alltid hoppas : )

91Marran
0

#14: Hur många djur har du?

Mvh
Mig

[Lilium]
0

#15: 1 guld, snart 2 till. Så för mig blir det nog inget på ett tag :)

91Marran
0

#16: Förstår att det är fullt hos dig. :)

Mvh
Mig

[Lilium]
0

#17: japp :)