Gerbiler iFokus

Gerbiler

Etikettköp-sälj-omplacera
Läst 268 ggr
moawi
0

Sökes: äldre hane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har en äldre hona här hemma som förlorade sin burkompis för en dryg vecka sedan. För att hon inte ska behöva leva ensam på äldre dar så letar jag nu med ljus och lykta efter en äldre hane att sätta ihop henne med. Gärna i runt samma ålder som henne - hon fyller 3 i augusti och har inte haft kull tidigare så risk för ungar är väldigt liten. Har du kanske en äldre hane som också bor ensam och som vill ha sällskap?

Här väntar ett kärleksfullt och kunnigt hem. Jag är f.d. uppfödare så har många års erfarenhet av gerbiler och har gjort många ihopsättningar tidigare.

Jag och Cleo finns i centrala Stockholm men jag åker hem till västkusten i sommar och kan hämta upp på vägen mellan Sthlm-Borås. Kan också åka till Göteborgsområdet och ända ner till Falkenbergsområdet. Cleo och jag håller tummarna för en match! ❤️🐭

• Redigerat 2021-06-14 20:58 av moawi
[Gerbilälskare07]
0

Hej!
Har en hane på drygt ett år hos mig. Har avlat på honom så han är frisk och har ett bra psyke.
Stamtavla finns så det är inga problem och han är registrerad i SHF.
Hör av dig vid mer information om du vill på min mailadress: vildeflowheter@gmail.com
Finns i södra Dalarna

• Redigerat 2021-06-14 21:04 av [Gerbilälskare07]
Mummina
0

Har skickat ett meddelande

moawi
1

Tack båda för att ni hörde av er! 🌹 Det hann lösa sig för Cleo, jag har precis hämtat en äldre hane utanför Stockholm. Jag ska introducera dem ikväll och förhoppningsvis går allt vägen.

Tollie's
0

#3: är det möjligtvis du som har Algot? :)