Gerbiler iFokus

Gerbiler

Läst 463 ggr
Rebben1
0

Uppfödare i skåne

Hej! Jag undrar om det finns några gerbil uppfödare i Malmö, Helsingborg,lund,Sjöbo då jag gärna hade velat köpa 4 styck hannar eller honnor.

CharlieBoqvist
0

Hej! Jag har 4 honor som är flyttklara V.47. Tyvärr är det ingen stamtavla på dom. Alla är Nutmeg Patched. Bor utanför Kristianstad😊

Viserionsgerbiler
0

Hej.
Jag föder upp och finns i Staffanstorp 😊 jag finns på Facebook under sidan Viserion's Gerbiluppfödning.

Jag rekommenderar dock att inte ha 4 honor tillsammans då dem är mer revirhävdande och lättare börjar bråka, honor funkar bäst 2st 😊 det var bara ett tag sedan jag såg en som hade köpt 4 honor som fick sära på dem då 2 av dem började bråka med de andra 2. Det var nära att hon fick 4 ensamma gerbiler pga detta så för att undvika risken så rekommenderar jag att ha dem 2 och 2.

Mvh Hannah

Rebben1
0

#1: har du en hemsida eller bild på gerbilerna?😊

Rebben1
0

#2: har haft 3 honor innan tillsammans och det gick ganska bra. Jag har nämligen satt ihop 3 burar med rör var av 2 är väldigt stora så därför tror jag att dom inte kommer bråka då det finns mycket plats och utrymme. Jag kontaktade dig på facebook😊