sååååå söta bebbar!
Jag tippar på att det är agouti, black är svarta runt om utom under magen. Du kan titta på min sida så ser du bilder på black som bebbar, har ju en helsvart i kullen. Dessa du har ser inte ut att vara black men väl agouti :o)
Får korrigera mig lite, den till höger i bild på översta bilden din kan vara black :o men fotona dina är på lite långt avstånd för att se ordentligt :o)
åh, hoppas på en massa grey agouti, för då är dom flesta tingade…hihi
Jag kom underfund med nu med min kull att det är vanskligare att se könen på dem tidigt än det är på guldar. Tyckte inte tuttarna vart tydliga förrän de var ca 2 veckor, men nu vet jag att jag har 2 honor och 3 hanar :o)
Ja, samma här, inte såg man tuttar inte, men deras "rumpa" och kön satt tätt intill varann. Det är kanske osäkert ännu, så jag könsbestämmer senare igen…
Ja det är lite osäkert, för så såg det ut hos mig också och det visade sig ändå vara 2 honor och 3 hanar :o)

såå söta :P Ska bli hemskt roligt att se när dom har fått päls :)
Tycker mig se en som börjar bli rödbrun, då är det troligast en agouti…
Awww :)<3
Vad fina!
Nya bilder….tre agouti och en grey agouti? Har inte sett maken till sötare bebbar än gerbiler…*kär*
mer….

Naww.. vad söta de är! :P Hur mkt tar du för dom små när du ska sälja dom?
100:- st….med stam o regg också ingår.
Vilka sötnosar!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Vad söta!
här kommer bild på bebbarna som tycks rymt från mamma o pappa….

#19 Gud så söta, gillar skarpt den grå. Vill ha :D
Hihi, kommer en till kull snart om du är intresserad? har bara agouti hona till salu.
Gud, jag vill ha en grey agouti!
#22 går att boka upp dig på en i nästa kull….hihi.

säg till om du får nån mer grå/svarta honor, säg till mig då :)
nej så söta småisar