God...dag (?) 1;a Dec!
Yes, den officiella julmånaden är äntligen här! Yay!!
Dagen började riktigt bra för mig idag.. Vaknade 8,30 och lyssnade ut boken Mördarens jakt (längtar tills jag får börja på "Narren-böckerna"!)
Sen vid 10 gick man upp, satt lite vid datorn & sen var det frukostmys med sambon & Stargate SG-1 :-D
Och efter frukost kom det viktigaste på hela dagen… Öppna första luckan på chokladkalendern!! Mmm! :-D :-P
Tyvärr ingen snö..Det är nog det enda som fattas..Grått och trist är de..
Vad har ni för planer för dagen då tro?
Själv ska man försöka att adventsstäda lägenheten så att det är fint när alla fina adventsstakar etc kommer upp =)
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Massa snö här. Snöar och blåser :)
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!
Har öppnat min chokladkalender, bakat pepparkakor och köpt saker. Två par ridbyxor (ett par tjocka), två spön, två par ridstrumpor och ett par handskar i fleece att rida i. :-)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

chokladkalendern har man redan hunnit glufsa upp! men snö uppe i nmorrbotten??????javisst!!!
Jag vill också ha snö! Här nere i småland är det mest bara mulet, grått och regn.
Jag vill ha snö med!
Bor i Skåne så lär få vänta ett tag xD
Fast det har varit snö här två gånger redan, fast den smälte på kvällen :/

Yay, vart lite duktig idag ju!
Städat & dammsugit lägenheten. Sambon har diskat & gjort fint i badrummet…
Hängt upp pepparkakor i fönstret :-)
Resten får nog bli imon…orkar inte mer nu…ska bara laga mat nu så
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Ingen snö här.. än iaf :/

*slutar lurka för att skriva litet*
Dagen har varit helt härlig här. Vaknade relativt tidigt idag, men somnade om…vaknade runt 11-12, och sedan satte mig framför tv'n…tills proppen gick i halva lägenheten (i ALLA lägenheter i huset *S*). Var underhållande kan man ju säga. Sedan vid 16 drog man till stan för möte+middag med jobbet, vilket blev riktigt trevligt - hade jag inte väntat mig. :)
Sedan gick jag hem och nu är jag här och bara njuter av en Lördag där jag inte har något speciellt att göra :) Känns underbart! Härligt att höra att en hel del av er haft en härlig dag.
Imorgon blir det nog till att ge sig ut och leta adventsstjärna XD Min i papper har defenitivt inte hållt till i år. ^^;