Omplacering av hane (bur, hage & tillbehör säljs)
Hej alla.
Vår älskade gerbil gick bort i fredags vilket lämnar hans kompis ensam. Vi har tyvärr inte möjlighet att skaffa fler gerbiler och vill gärna se att han får en ny vän att spendera resten av sitt liv med.
Han heter Bernard, och är 2-2,5 år. Han är svart i pälsen och väldigt charmig. Han gillar att boa och att äta nötter. Han är gärna framme och tittar och observerar allt som händer runt omkring honom och att klättra upp för armen och sitta på axeln.
Vi finns i Göteborg :-)
---
Vi säljer gärna deras grejer.
Deras bur är i glas och rymmer 340 liter. 163 cm lång, 37 cm bred, 43 cm hög. Det är en Detolf med egenbyggt lock som funkar väldigt bra.
Vi har även en hemgjord hage som dom brukar springa runt i när vi vill ge miljöombyte från buren. Den är gjord i trä och vitmålad. 140 cm lång, 80 cm bred och 45 cm hög.
Utöver det har vi massa leksaker, hus och även två nya påsar med mat + godis som kommer stå oanvänt som gärna får tas med. Vissa saker är oöppnade/oanvända så ingen doftmarkering gjord än. I princip alla tillbehör är i trä/papp dvs ingen plast.
---
Självklart behöver inte samma person ta alltihop. Våra hjärtan är krossade och vill bara se att Bernard kommer till ett kärleksfullt hem där han får ingå i en flock igen.
Synd vi inte har bil
Hej hur går det för dig?
Hej! Vi har inte hittat ett nytt hem åt honom ännu :-( vart finns ni?
Hej jag bor i svenshögen ca 50 min från gbg
Jag ska prata med min sambo, om du är intresserad så kanske vi kan komma till dig och lämna av honom? :-)
Hej ja de går bra behöver tillbehör isf. Kan idag tis inte ons
Kan dock inte ge något men kan erbjuda långvarigt hem
Vad för tillbehör behöver du? :-) Nej vi vill bara att han kommer till ett bra hem där han slipper vara ensam! Jag ska kolla vilken dag som passar för oss.
Smsa mig 0706832888 Ja kommer längre fram försöka få ihop nya grupper Bur, vatten flaska m.m har ont om tillbehör till gerbilerna. Skicka med de ni vill och kan Kan prata via sms
hej!
Hittade min ena död som jag hade precis lagt ihop till bebisar… vill gärna att de har en vän. säg till om han inte hittat hem :(
Finns på hisingen
Hej! Har du hittat en vän till din kompis? Beklagar verkligen sorgen. Vi har kvar vår lille fortfarande, finns vid Masthugget och är ofta vid Hisingen.
Förlåt för sent svar, det har varit så otroligt mycket här senaste…
#14 Ok ingen fara jag lämnade mitt mobil nr då ja inte är inne så ofta