OMPLACERING 3 gerbiler Göteborg
Jag ska nu flytta och kommer inte ha plats för mina gerbiler längre… det är två killar en född 230817 färg nutmeg samt en född 130419 (har lite svårt att bestämma hans färg, är inte så duktig på det). Sedan är det även den ena killens syster född 230817 med färgen black pied, om henne ska vara sagt att hon är mycket duktig på att hoppa över hinder (film finns). De är 3 sociala små varelser alla kommer och hoppar upp i handen och är vana vid människor. Alla tre lever just nu i samma bur med en galler delning emellan (se bild, får även då nämna att dem är vana vid katt :P ). Är det någon som är intresserad? Antingen av alla tre eller bara killarna eller bara tjejen. Man kan få med akvarium samt en stor Ikea låda med hål i locket och en massa tillbehör. Flyttar i slutet på augusti så det är ganska bråttom. Priset är inte så viktigt, bara dem kommer till ett bra hem.
Har du några frågor eller är intresserad skicka gärna mail till linnea_o_96@hotmail.com.
Jag bor i Göteborg men har bil så kan åka och mötas upp eller komma till er.
Kan tyvärr inte själv ta dem, men killen du har svårt att bestämma färg på en troligen en Lilac Pied dutch. Om det rör sig om den ”gråa” :)
Jag bor inte långt ifrån gbg 50 min ca. Bor utanför stenungsund. Kanske kan hjälpa till dock har vi ingen bil
Hej hur går det?
Åh så fina! Men kan inte ta dem, har för många😆💕
Min moster bor i gbg men vet inte om hon kan hjälpa mig hit. De är välkomna lånvarigt hem